וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בוושינגטון: מעטפה עם רעל נשלחה לחבר סנאט

המעטפה, ובה גרגרים לבנים, אותרה לפני שנפתחה במשרדו של הסנאטור רוג'ר וויקר. לא ברור אם יש קשר לפיגוע בבוסטון והחקירה מתמקדת באדם ששלח בעבר מעטפות מאיימות לקונגרס

מעטפה ובה רעל נשלחה אמש (רביעי) ללשכתו של הסנאטור הרפובליקני רוג'ר וויקר בוושינגטון הבירה. אנשי אבטחה שבחנו את המעטפה גילו בה רעל מסוג ריצין, והזעיקו את המשטרה.

המעטפה האנונימית נשלחה מממפיס, טנסי. בהודעה שמסרה המשטרה נאמר כי המעטפה הכילה "גרגרים לבנים" וכי היא אותרה במתקן למיון דואר המסונף לגבעת הקפיטול. האף-בי-איי פתח בחקירה והודיע כי איש לא נפגע. במקביל נמסר כי עד הודעה חדשה ובשל טעמי אבטחה, כל הדואר שנשלח לסנאט ימוין כעת אגף הדואר של בית הנבחרים.

גורמי אכיפת חוק אמרו לכלי התקשרות בארה"ב כי החקירה מתמקדת באדם שכבר שלח בעבר מעטפות ובהן איומים לחברי סנאט. לפי שעה, לא ברור אם לאירוע יש קשר לפיגוע בבוסטון, שגבה שלשום את חייהם של שלושה בני אדם.

בחודשים ספטמבר-אוקטובר 2001, זמן קצר אחרי הפיגוע במגדלי התאומים, מספר עיתונאים וסנאטורים קיבלו מעטפות ובהן שאריות של אנתרקס. חמישה בני אדם מתו. החשוד המרכזי בפרשה, ביולוג בצבא האמריקני בשם ברוס אווינס, התאבד אחרי שהרשויות עלו על עקבותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully