וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו הרחקה לאב שאיים על מורה בנו במבשרת ציון

14.4.2013 / 11:20

הורה לתלמיד בחטיבת ביניים בעיר חשוד שמנע מהמורה להיכנס לכיתה ואמר לו "אני אחכה לך", לאחר שהאחרון הסתכסך עם בנו. האב הורחק מבית הספר והתלמיד טופל באופן משמעתי

שוב איומים על מורים: הורה לתלמיד בחטיבת ביניים במבשרת ציון חשוד שאיים על מורה בבית הספר, לאחר שהאחרון הסתכסך עם בנו בשבוע שעבר. ההורה קיבל צו הרחקה מבית הספר והתלמיד טופל באופן משמעתי.

תחילתו של המקרה בוויכוח בין התלמיד למורה. התלמיד הודיע לאביו על הוויכוח וזה הגיע לבית הספר. על פי החשד, האב קילל את המורה, עמד בכניסה לכיתה ולא נתן לו להיכנס. בסופו של דבר הצליח המורה להיכנס לכיתה, ואילו האב המשיך לאיים עליו ואמר: "אני אחכה לך". עם היוודע דבר המקרה הגישה המנהלת תלונה במשטרה והאב קיבל צו הרחקה מבית הספר. מנהל מחוז ירושלים במשרד החינוך, מאיר שמרוני, הגיע למקום על מנת לטפל במקרה. כמו כן, בבית הספר מקיימים שיחות עם התלמידים, והלימודים יושבתו בו היום (ראשון) לשעה אחת במחאה על המעשה.

ממשרד החינוך נמסר כי "מדובר באירוע חמור מאוד. מנהל מחוז ירושלים במשרד החינוך, מאיר שמרוני, מלווה את הטיפול מול בית הספר. להורה הוצא צו הרחקה מבית הספר על ידי המשטרה. כמו כן, לאורך היום מקיים בית הספר שיחות הסברה עם התלמידים על תופעות אלימות והשלכותיהן ההרסניות ולחלופין דרכים ליצירת אווירה אחרת, סובלנית יותר".

מקרה דומה אירע לפני כחודשיים בהוד השרון, כאשר אב תקף מורה לעיני התלמידים במהלך שיעור. האב נעצר, ומחקירת המשטרה עלה כי סיבת התקיפה הייתה החרמת מכשיר הטלפון הנייד של בנו. במחאה על התקיפה, החליטו בארגון המורים להשבית את הלימודים בבית הספר לשעתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully