וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אב היכה מורה שהחרים לבנו את הטלפון הנייד

האב נעצר לאחר שעל פי החשד תקף את המורה לעיני התלמידים במהלך שיעור בחטיבת הביניים "השחר" בהוד השרון. במחאה, ישביתו המורים את הלימודים בבית הספר למשך שעתיים ביום א'

אב לתלמיד בחטיבת הביניים "השחר" בהוד השרון נעצר בצהריים (שישי) בחשד שתקף מורה לעיני התלמידים במהלך שיעור. מחקירה ראשונית עולה כי סיבת התקיפה הייתה החרמת מכשירו הנייד של בנו. האב נעצר והוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בכפר סבא.

במחאה על התקיפה, החליטו בארגון המורים להשבית את הלימודים בבית הספר לשעתיים ביום ראשון הקרוב. המורים הודיעו כי הלימודים בחטיבת הביניים יחלו ביום ראשון בשעה 10:00. בהודעת ארגון המורים נמסר כי האב היכה את המורה לאחר שהמורה לקח לבנו טלפון נייד כיוון שדיבר באמצע השיעור והפריע.

מועצת התלמידים הארצית גינתה את תקיפת המורה. "מועצת התלמידים והנוער הארצית מגנה בכל תוקף אלימות פיזית או מילולית בקרב בני נוער ומבוגרים כאחד", נמסר בהודעת המועצה. "המקרה המדובר, בהתאם לעובדות שהובאו לידיעתנו, במהלכו תקף הורה של אחד התלמידים את מורהו הוא חמור במיוחד, הן משום הדוגמא הבלתי חינוכית שהוא נותן לתלמידים והן משום שמדובר באירוע שמערער את נורמות ההתנהגות בבית הספר, שכן בבסיסו של האירוע התנגדות פיזית לחוקי תקנון בית הספר. אנחנו קוראים לתלמידי בית הספר לקיים דיון בנושא ולנסות להסיק מסקנות מהאירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully