וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מטוס פספס המסלול בבאלי - ונחת בים

כל 101 הנוסעים ושבעת אנשי הצוות שרדו את הנחיתה, אם כי כמה מהם סבלו משברים בגופם. גוף המטוס עצמו נותר שלם בגופו מלבד שבר בא הנוסעים. "כל הנוסעים צרחו באימה"

צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק

מטוס ועליו יותר ממאה נוסעים ביצע אתמול (שבת) נחיתת חירום בים, שעה שניסה לנחות בצד המזרחי של האי התיירותי באלי שבאינדונזיה. המטוס פספס את מסלול הנחיתה למרות תנאי מזג אוויר טובים, סיפר גורם ברשות התעופה באי לסוכנות הידיעות הצרפתית. בכלי התקשורת המקומיים דווח עוד כי המטוס של חברת בואינג נותר שלם ברובו, מלבד שבר בגוף תא הנוסעים. סיבת התאונה טרם התבררה.

מטוס נוסעים התרסק בים בבאלי, כל הנוסעים שרדו. AP
101 הנוסעים ושבעת אנשי הצוות שרדו את הנחיתה/AP

כל 101 הנוסעים ושבעת אנשי הצוות שנסעו בטיסת הפנים האינדונזית של טיסת "ליון אייר" שרדו, אם כי כמה מהם סבלו משברים שונים. המשטרה וצוותי החילוץ הסתייעו בסירות גומי כדי לפנות את הנוסעים מהריסות המטוס, שנותר צף סמוך לחוף. שבעה מהנוסעים נלקחו לקבלת טיפול רפואי, כשבגדיהם ספוגים מים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מטוס נוסעים התרסק בים בבאלי, כל הנוסעים שרדו. AP
צוותי החילוץ הסתייעו בסירות גומי/AP

"המטוס נכנס למצב נחיתה כשפתאום ראיתי שהוא מתקרב למים, עד הפגיעה", סיפר אחד הנוסעים. כל הנוסעים צרחו באימה מחשש שיטבעו. השארתי את חפצי וניגשתי לדלת החירום. יצאתי מהמטוס ושחיתי עוד לפני שהמחלצים קפצו למים לסייע". "לא היה כל סימן שהמטוס יתרסק, אבל פתאום הוא צלל למים", הוסיף נוסע אחר. "ראיתי חורים ברצפת המטוס ופינו אותנו במהירות".

מטוס נוסעים התרסק בים בבאלי, כל הנוסעים שרדו. AP
"ראיתי חורים ברצפת המטוס"/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully