וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד מחוז דרום: "לא נקל עם תוקפי קשישים"

רמי שני

13.4.2013 / 15:20

ניצב יורם הלוי אמר כי פגיעה בציבור חסר ישע כמוהו כ"רצח". לדבריו, ישנו סיכום עם הפרקליטות לפיו עבירות מסוג זה לא ייזכו לעסקאות טיעון. "צריך ענישה קשה וברף גבוה"

"פגיעות בקשישים היא עבירה בלתי נסלחת", כך אמר היום מפקד מחוז הדרום במשטרה, ניצב יורם הלוי, בצל שורת אירועים חמורים במהלכם הוכו קשישים ברחבי המדינה. לטענת בכיר המשטרה, ישנו סיכום עם הפרקליטות לפיו לא יהיו הקלות והסדרים עם עבריינים כאלה.

"משטרת ישראל לא תסלח לשום עבירה. ההנחיה לכוחות בשטח היא להעביר את מידע על כך", אמר היום (שבת) ניצב הלוי באירוע "שבתרבות" בבאר שבע. הוא הבהיר כי פגיעות בקשישים נחשבות בעיניו כמו רצח כי "זה רצח הנפש". הוא הבטיח כי לא תהיה שום הקלה והבהיר כי צריך שהענישה תהיה קשה וברף גבוה. "זו הרי עבירה מתוכננת שנועדה לפגוע באדם חלש", הסביר.

מפקד המחוז התייחס בדבריו גם למקרה הרצח של תושב באר שבע, גדי ויכמן, בידי צעיר מחוץ לביתו. "מה שקרה שם זו התרשלות. למדנו מזה והפקנו את הלקחים. מאז יש הרבה יותר דיווחים למוקדי המשטרה", אמר. "המחוז נערך לקראת הקיץ והחופש הגדול בניסיון למנוע עבריינות. לאור לקחי השנים האחרונות אנחנו מתכננים קיץ יותר בטוח".

הלוי הבהיר כי גם נושא צריכת אלכוהול בידי קטינים תעמוד במרכז המאמצים של הכוחות בשטח. "המשטרה מפעילה בני נוער כסוכנים לגילוי וחשיפה של מכירת אלכוהול לקטינים. הם פועלים כמתנדבים של המשטרה והביאו כבר לסגירת מקומות", סיפר. בנוגע לסכנה הטמונה בעבריינות בנהיגה, אמר כי כדי להגביל את האיום - כל שוטר במחוז הדרומי יקבל סמכות של שוטר תנועה. "יחד עם זה נפעיל מצלמות במקומות מועדים לעבירות והטיפול בכך יהיה מידי. השוטרים יגיעו אל כל מי שיהיה צורך להגיע אליו", סיכם.

ראובן יונה, ניצול שואה הותקף לפי החשד על ידי נערים בגינה בפתח תקווה. באדיבות המשפחה
ניצול השואה ראובן יונה שהותקף לכאורה על ידי נערים/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully