וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הצית רכב של קשישה שהעירה על חניה אסורה

גלעד גרוסמן

10.4.2013 / 21:14

על פי כתב האישום, הצעיר בן ה-18 מנתניה החליט לשרוף את מכוניתה של קשישה בת 74, מכיוון שצילמה את רכבו שהוחנה על המדרכה. הנאשם, שהורשע בעבר בחמש פריצות, הודה במעשה

עוד מקרה מכוער של אלימות נגד קשישים: לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד צעיר בן 18 מנתניה, הנאשם שיחד עם נער נוסף הצית את מכוניתה של אשה בת 74, מכיוון שהעירה לו על כך שהחנה את מכוניתו על המדרכה.

רכבים חונים כאוות נפשם ביום ללא אכיפה בתל אביב, פברואר 2013. דרור עינב
הקשישה צילמה את מכוניתו של הצעיר – והוא הצית את מכוניתה/דרור עינב

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת דין אביטל פינק מפרקליטות מחוז מרכז, לפני שבוע החנה הנאשם את הג'יפ שבו נהג על המדרכה ברחוב בנתניה. הקשישה שמתגוררת ברחוב חלפה במקום בנסיעה וביקשה מהצעיר שיזיז את המכונית. בתגובה לכך הוא השיב לה בגסות, והיא החליטה לצלם את מכוניתו ואת מקום החניה שבחר עבורה.

למחרת, לפי הנטען בכתב האישום, נפגש הנאשם עם נער בן 16 במסיבת יום הולדת. הוא סיפר לו על התקרית, והשניים החליטו לשרוף את מכוניתה של האישה. הם מילאו בקבוק פלסטיק בדלק ונסעו לרחוב שבו היא מתגוררת. אז, על פי כתב האישום, שפך הנער את הנוזל הדליק על המכונית, וחברו הצית אותה.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי הצעיר, שלו הרשעה קודמת בגין חמישה תיקים של פריצה, הודה במעשה. "המשיב, על רקע הערה תמימה שהעירה לו קשישה, החליט 'ללמד אותה לקח' לבל תעיר לשכניה, והחליט לשרוף את רכבה", נכתב בבקשת המעצר. "רבות דובר לאחרונה בתקשורת על האלימות לה זוכים קשישים המעזים להעיר לצעירים, וסופגים את נחת ידם. אין מדובר באיבוד עשתונות רגעי, אלא בעבירה מתכוננת היטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully