וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת נגד: האקרים ישראלים פרצו ל"אתר אנונימוס"

ההאקרים הוסיפו בעמוד הבית של האתר תמונה של דגל ישראל. בסרטון ששובץ בעמוד התנגן ההמנון הלאומי ונכתב: "נראה לכם עם מי יש לכם עסק". במהלך היום הותקפו אתרים רבים בארץ

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: רן מנחם

כהקדמה למתקפת הסייבר הרחבה שביצעו במהלך היום האקרים מקבוצת אנונימוס על אתרי משרדי הממשלה בישראל ואתרים מרכזיים נוספים, פרצו אמש (ראשון) ככל הנראה האקרים ישראלים לאתר המזוהה לכאורה עם הקבוצה. בעמוד הבית של האתר הוסיפו ההאקרים תמונה של דגל ישראל ואת מנגינת ההמנון. ההאקרים אף מילאו את העמוד בכיתובים הנוגעים לישראל. עם זאת, יצוין כי חברי הקבוצה מעולם לא הפנו לכתובת האתר כמזוהה עמם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד הבית של האתר שנפרץ, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההאקרים הישראלים פנו לחברי קבוצת אנונימוס בסרטון ששובץ בעמוד הבית של האתר. כשברקע מתנגן ההמנון הלאומי, רצות הכתוביות: "קבוצת 'אנונימוס ישראל' לא תשלים עם ההתקפות העוינות, שארגון OPIsrael מבצע ברחבי עולם האינטרנט נגד ישראל. האקרים חובבנים לא יוכלו להזיק למדינת ישראל ולביטחונה. בדקות אלו אנו פורצים לאתרים פלסטיניים
כדי להראות לכם עם מי יש לכם עסק".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המתקפה על האתרים הישראליים, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתקפת הסייבר, שעליה הודיעו ההאקרים מקבוצה Opisrael, המשתייכת לדבריה לארגון "אנונימוס", תוכננה מראש, ומטרתה להביע תמיכה בפלסטינים נגד מדיניות ישראל. בהודעה שפרסמו, פנו חברי הקבוצה לממשלה בישראל וכתבו: "עד כה לא עצרתם את הפרת זכויות האדם ואת הבנייה הבלתי חוקית בהתנחלויות, לא כיבדתם את הסכם הפסקת האש עם הפלסטינים ואת החוק הבינלאומי. אלו הסיבות אשר בגינן ב-7 באפריל יחידות-סייבר עיליות מכל העולם יתאחדו כאות סולידריות עם העם הפלסטיני נגד ישראל, כישות אחת שנועדה למחוק את ישראל מהמרחב הקיברנטי".

המתקפה החלה כבר הלילה, כאשר ההאקרים הפילו מספר רב של אתרים ישראליים, ובהם אתר משרד ראש הממשלה, אתר משרד הביטחון, אתר משרד החינוך, אתר המשרד לאיכות הסביבה, אתר התעשייה הצבאית, אתר הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, אתר האגודה למלחמה בסרטן ועוד עשרות אתרים ישראלים קטנים. בחלק מהאתרים השאירו ההאקרים מסרים פרו-פלסטיניים ומוזיקה רועשת. מרבית האתרים שבו לפעילות לאחר מספר שעות.

בהמשך היום תקפו ההאקרים גם את אתר משרד התמ"ת ואת אתר משרד החוץ, שהופל לזמן קצר. במסגרת המתקפה, מסוג מניעת שירות מבוזרות (DDos), האתר לא היה זמין ברשת למספר שניות וחזר לפעולה תקינה. למרות המתקפה המסיבית, עד כה לא דווח על נזק משמעותי פרט לפריצות זמניות לאתרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully