וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיכה לדרום: הכלבים של קים יכריעו את המלחמה?

7.4.2013 / 16:40

מכונת התעמולה של צפון קוריאה חושפת שיניים, ותיעדה חיילים משסים כלבים אכזריים בדיוקן של שר ההגנה של הדרום. לדברי הכלבנים, המלחמה בלתי נמנעת: "רק מחכים לפקודה"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

אחרי הפוגה קצרה ברטוריקה המתלהמת, מכונת התעמולה של צפון קוריאה שבה להתגרות במדינות המערב – והפעם באמצעות בעלי חיים. הטלוויזיה הממלכתית שידרה הבוקר (ראשון) תיעוד של אימון באש חיה ואימון לכלבי תקיפה.

בין היתר, נראו בטלוויזיה כלבים מזנקים מעל מכשולים שונים ונוגסים בבובות שאל פניהן הוצמדו דיוקנים של בכירים מדרום-קוריאה, בהם זה של שר ההגנה קים קוואן-ג'ין.

לפי הנאמר בסרטון, שר ההגנה קים הוא "האויב מספר אחת". החיילים ירו לעבר מטרות בדמותו, ואחד מהם אמר: "קים הוא ממזר בוגד ואדם שפל, הוא אפילו לא ראוי לשמש לנו כמטרה".

כלבי תקיפה של צפון קוריאה באימון נגד בובות של בכירים מצבא דרום קוריאה. רויטרס
כלב נוגס בפניו של שר ההגנה של הדרום, קים/רויטרס

אחד החיילים העריך בסרטון כי "המלחמה בלתי-נמנעת". לדבריו, "כפי שאתם יודעים, בחצי האי קוריאה זה לא משנה אם תהיה מלחמה או לא. מה שמשנה הוא אם המלחמה תפרוץ היום או מחר. המצב הוא כמו לפני פיצוץ גדול, ואנחנו סופרים כל דקה וכל שנייה. אנחנו ערוכים לקרב ברגע שתינתן הפקודה".

הבוקר העריכה דרום קוריאה כי הצפון עשוי לבצע ניסוי טילים סמוך ל-10 באפריל. בהודעה שפרסם "הבית הכחול", משרדה של הנשיאה פארק ג'ן-הייאה, נאמר כי סיאול נמצאת "בכוננות צבאית", וכי ההערכה מבוססת על התאריך האחרון שנתנה פיונגיאנג לפינוי הדיפלומטים הזרים משטחה ולסגירת אזור התעשייה המשותף בפארק "קאסונג".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
כלבי תקיפה של צפון קוריאה באימון נגד בובות של בכירים מצבא דרום קוריאה. רויטרס
במקום טילים - כלבים. תצוגת הכוח של החיילים/רויטרס

במקביל, מנסה ארצות הברית להפחית מהמתיחות בחצי האי קוריאה, והודיעה על דחיית ניסוי בטיל לטווח ארוך שתוכנן ליום שלישי. מקורות בפנטגון הודיעו כי שיגורו של הטיל מבסיס בקליפורניה נדחה מחשש שהוא "יתפרש שלא כהלכה" בצפון קוריאה. מדובר בניסוי בטיל בליסטי מדגם LGM-30 "מינטמן". מקור בוושינגטון אמר כי ייתכן שהניסוי יתבצע בכל זאת בחודש הבא, והבהיר כי שיגור הטיל תוכנן זה תקופה ארוכה ואינו קשור למתיחות מול צפון קוריאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully