וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה טבעה בחוף בתל אביב ומצבה קשה; חיפושים אחר טובע נוסף

6.4.2013 / 16:40

הצעיר נסחף לים בחוף בוגרשוב. בחוף סמוך טבעה נערה בת 16 שפונתה במצב קשה לבית החולים איכילוב. הבוקר התגלתה גופתו של דייג כבן 60, שכנראה טבע למוות בחוף הרצל בנתניה

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

שני מקרי טביעה בתל אביב: צוותי חילוץ והצלה מחפשים אחר הצהריים (שבת) אחר צעיר שככל הנראה נסחף לים בחוף בוגרשוב בתל אביב. במקביל, שוטרים שהוזעקו על ידי מתרחצים חילצו מהמים נערה בת 16 שטבעה בחוף הדולפינריום - ומצבה קשה. חברתה שנסחפה עמה, חולצה מהמים כשהיא בחרדה. צוותי מד"א ממרחב דן שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים איכילוב בתל אביב. גולשים שבילו בחוף איתרו את שתי הנערות בים, העלו אותן על הגלשנים והביאו אותן לקו החוף.

נערה ונער טבעו בחוף בוגרשוב בתל אביב. ניב אהרונסון
הנערה נמשתה מהמים במצב קשה. חוף הדולפינריום בתל אביב/ניב אהרונסון

רב-סמל בכיר עמית קנון, מהשיטור הימי במחוז תל אביב, אמר כי "במהלך סריקות אחר בחור שטבע, קיבלנו דיווח על מקרה טביעה מול חוף הדולפינריום. הבחנו בחבורת גולשי גלים שאיתרה את הבנות בים. אחת הייתה על גלשן כשהיא מחוסרת הכרה והשנייה זעקה לעזרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חיפושים אחר טובע בחוף בוגרשוב בתל אביב. ניב אהרונסון
יחידת צוללנים של השיטור הימי בחוף בוגרשוב בתל אביב, היום/ניב אהרונסון

מקרי הטביעה בתל אביב מגיעים ברקע מקרה דומה כאשר הבוקר נמצאה גופת גבר, כבן 60, בחוף הרצל בנתניה. צוותי מד"א ממרחב שרון שהוזעקו למקום מצאו אותו על קו החוף, ללא רוח חיים, וקבעו את מותו. ככל הנראה מדובר בגופתו של דייג שנסחף לים. הגופה הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, לבירור נסיבות המוות.

גבר טבע למוות בחוף הרצל בנתניה. שלומי גבאי
גופת הדייג שנמצאה בחוף הרצל בנתניה/שלומי גבאי

בשבוע שעבר איתרו צוללנים את גופותיהם של שלושת בני משפחת סראעיה, שטבעו בחוף דלילה באשקלון. גופתו של נאהד בן ה-26 וגופת אחיו הצעיר עטף בן ה-16, התגלו בסריקות שנערכו באזור ביום ראשון. גופת אחיהם סולימן בן ה-19 התגלתה יום קודם לכן. אביהם של הבנים, חסן סראעיה, הודה לשוטרים, ללוחמים ולמתנדבים שחיפשו אחר בניו. "אנחנו מודים על המאמצים", אמר סראעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully