וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג החשוד בדריסת הקשיש למוות: "לא חשתי בפגיעה"

3.4.2013 / 13:28

נהג המשאית שחשוד ב"פגע וברח" בהרצליה, כשנמלט מהזירה והפקיר את יוסף רובינשטיין בן ה-90, שיחזר את התאונה וטען כי לא הבחין שפגע בקשיש. נכדת ההרוג: "הוא היה מאוד צלול"

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

נהג המשאית החשוד בתאונת ה"פגע וברח" הבוקר (רביעי) בהרצליה, שבה נדרס למוות יוסף רובינשטיין בן ה-90 בפינת הרחובות ויצמן והרב קוק, לא מודה לפי שעה בכך שפגע בקשיש ונמלט מהמקום, אלא טוען שלא חש בשום פגיעה במהלך נסיעתו בשעות הבוקר המוקדמות. במשטרה מדגישים כי מדובר בחשוד המרכזי בדריסה, שגם שיחזר את התאונה, ואולם לא שוללים את האפשרות כי הנהג, בן 60 מהרצליה, אכן לא הבחין שפגע ברובינשטיין.

יוסף רובינשטיין ז"ל  - נהרג הבוקר בתאונת פגע וברח בהרצליה, אפריל 2013. באדיבות המשפחה
סבל מפגיעה רב-מערכתית. לפרמדיקים לא נותר אלא לקבוע את מותו. רובינשטיין המנוח/באדיבות המשפחה

צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו הבוקר למקום התאונה ביצעו ברובינשטיין פעולות החייאה, אך ללא הועיל. "הגענו למקום ומצאנו אותו כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו", סיפר פרמדיק מגן דוד אדום, דניאל שילה, שהיה מהראשונים להגיע לזירה.

"אנחנו קוראים לעדי ראייה לתאונה ליצור קשר עם מוקד 100 של המשטרה ולסייע לנו בחקירה", פנה לציבור רב-פקד שאול לוי, קצין תנועה ממחוז תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יוסף רובינשטיין ז"ל  עם בתו ענת - נהרג הבוקר בתאונת פגע וברח בהרצליה, אפריל 2013. באדיבות המשפחה
"אבא התקשר אליי בדמעות וסיפר שקרה אסון, סבא נהרג", סיפרה נכדתו. יוסף רובינשטיין ובתו, ענת/באדיבות המשפחה

זמן קצר לאחר התאונה הגיעו למקום בני משפחתו של ההרוג, וזיהו את יקירם. "בסביבות השעה 6:40 אבא שלי התקשר אליי בדמעות וסיפר לי שקרה אסון, סבא נהרג", סיפרה לוואלה! חדשות נכדת ההרוג. "הוא היה בן 90 אבל היה מאד מאד צלול. הוא יצא להליכת הבוקר היומית שלו עם שתי נשים שמתלוות אליו. הן בדיוק הלכו לקנות משהו בקיוסק הסמוך ואז הוא נפגע. הוא היה מלא שמחת חיים", סיפרה הנכדה.

בנתניה נפצעה קשה הבוקר הולכת רגל כבת 80, מפגיעת רכב ברחוב ז'בוטינסקי בעיר. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לקשישה טיפול ראשוני במקום ופינה אותה לבית החולים לניאדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully