וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופניים נדרס למוות על ידי משאית בנמל אשדוד

רמי שני

12.3.2013 / 14:19

צוותים של מגן דוד אדום ו"איחוד הצלה" נאלצו לקבוע את מותו של הגבר, בן 60. מחקירה ראשונית עולה כי נהג המשאית נכנס לאחד הרציפים בנמל, לא הבחין ברוכב האופניים ופגע בו

רוכב אופניים כבן 60 נהרג היום (שלישי) מפגיעת משאית בנמל אשדוד. חובשים מתנדבים מארגון "איחוד הצלה", יחד עם צוות מגן דוד אדום, ניסו להציל את חייו וביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, אך נאלצו לקבוע את מותו.

מחקירה ראשונית עולה כי נהג המשאית נכנס לאחד מרציפי הנמל וככל הנראה הוא לא הבחין ברוכב האופניים ופגע בו. צוותי חקירה של משטרת התנועה חוקרים את זירת האירוע. הנהג נחקר על ידי המשטרה.

לפני שבוע ברהט, נהרג פעוט בן שלוש כשנפגע ממכונית. עוברי אורח הזעיקו צוות מגן דוד אדום שביצע בו החייאה ופינה אותו במצב אנוש לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם נקבע מותו. על פי החשד, נהג המכונית הפוגעת הפקיר את הפעוט ונמלט מהמקום.

תאונה קטלנית נוספת אירעה בסוף השבוע שעבר, ובה גבר כבן 70 נהרג בתאונת דרכים בכביש 4, סמוך לצומת מקסים שבחיפה, שבה היו מעורבות שלוש מכוניות פרטיות. שתי נשים נוספות נפצעו באורח קשה בתאונה ואדם נוסף קל. אמבולנסים של מגן דוד אדום מאזור כרמל פינו את הנפגעים לבית החולים רמב"ם בעיר. מהחקירה עלה כי התאונה אירעה לאחר שמכונית פרטית חצתה את הצומת באור אדום והתנגשה עם צידה הימני בחזית שני כלי רכב שנסעו מדרום לכיוון חיפה. כתוצאה מכך, נהג הרכב שביקש לפנות לכיוון מרכז הכרמל וחצה באדום נהרג ושתי נוסעות כבנות 60 משני כלי הרכב נפצעו קשה ועוד אחד בינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully