וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פגע וברח" בהרצליה: בן 90 נדרס למוות על ידי משאית

3.4.2013 / 7:10

האיש נמצא מוטל על הכביש בכניסה לגליל ים. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע ניסה להחיותו, אך נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה הציבה מחסומים במטרה לאתר את נהג המשאית החשוד בפגיעה

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

חשד ל"פגע וברח": קשיש בשנות ה-90 לחייו נמצא הבוקר (רביעי) כשהוא מוטל על הכביש בפינת הרחובות ויצמן והרב קוק בהרצליה. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו לאחר זמן קצר. בני משפחתו של ההרוג הגיעו למקום וזיהו את יקירם, שעל פי החשד, נפגע על ידי נהג משאית שנמלט מהמקום. המשטרה הציבה באזור מחסומים על מנת לאתר את נהג המשאית החשוד בפגיעה. ההרוג הותיר אחריו שני ילדים וחמישה נכדים.

חשד לפגע וברח בהרצליה, גבר כבן 90 נהרג, 3 באפריל 2013. דרור עינב
המשטרה קראה לעדי ראייה לתאונה לסייע במציאת הפוגע. זירת התאונה בהרצליה, הבוקר/דרור עינב

בני משפחתו של ההרוג הגיעו לזירה וזיהו את יקירם. "בסביבות השעה 6:40 אבא שלי התקשר אליי בדמעות וסיפר לי שקרה אסון, סבא נהרג", סיפרה לוואלה! חדשות נכדת ההרוג. "הוא היה בן 90 אבל היה מאד מאד צלול. הוא יצא להליכת הבוקר היומית שלו עם שתי נשים שמתלוות אליו. הן בדיוק הלכו לקנות משהו בקיוסק הסמוך ואז הוא נפגע. הוא היה מלא שמחת חיים", סיפרה הנכדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חשד לפגע וברח בהרצליה, גבר כבן 90 נהרג, 3 באפריל 2013. דרור עינב
קרובי ההרוג הגיעו לזירה וזיהו את יקירם. זירת האירוע, הבוקר/דרור עינב

"אנחנו קוראים לעדי ראייה לתאונה ליצור קשר עם מוקד 100 של המשטרה ולסייע לנו בחקירה", פנה לציבור רב-פקד שאול לוי, קצין תנועה ממחוז תל אביב.

פרמדיק מגן דוד אדום, דניאל שילה, היה מהראשונים שהגיעו לזירה. "קיבלנו קריאה על אדם שנמצא מוטל על הכביש, הגענו למקום ומצאנו אותו כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית. לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

חשד לפגע וברח בהרצליה, גבר כבן 90 נהרג, 3 באפריל 2013. דרור עינב
זירת התאונה בהרצליה, הבוקר/דרור עינב

בנתניה נפצעה קשה הבוקר הולכת רגל כבת 80, מפגיעת רכב ברחוב ז'בוטינסקי בעיר. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לקשישה טיפול ראשוני במקום ופינה אותה לבית החולים לניאדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully