וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה את בנה בביתה - וחשודה שגרמה למותו ברשלנות

קובי מנדל

2.4.2013 / 18:15

תושבת קריית ים ילדה את בנה השלישי בביתה, ויומיים לאחר מכן נמצא התינוק בדירתה ללא רוח חיים. האם שנעצרה טענה בחקירתה כי "הוא נולד ללא רוח חיים"

תושבת קריית ים, בת 34, נחקרה היום (שלישי) במשטרה בחשד שגרמה למותו ברשלנות של בנה בן היומיים. בתחילת השבוע נמצא הפעוט בדירת אמו בקריית ים כשהוא ללא רוח חיים. צוות רפואי שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. מבדיקה ראשונית שנערכה עלה כי התינוק נולד בבית אמו יומיים קודם לכן מבלי שהועבר כלל להשגחה רפואית בבית החולים. גופתו של התינוק הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר בתקווה שסיבת מותו תאובחן ביתר דיוק.

חדר תינוק עם אהיל בהיר. Sklep Spozywczy, ShutterStock
האם ילדה בביתה, התינוק נמצא ללא רוח חיים בדירה לאחר יומיים/ShutterStock, Sklep Spozywczy

האם נעצרה אתמול בחשד לגרימת מות בנה ברשלנות ומעצרה הוארך בחמישה ימים. בחקירתה היום טענה האם כי התינוק נולד ללא רוח חיים וכי בחרה ללדת בביתה משום שסברה שתוכל להתמודד עם כך בכוחות עצמה. לאם שני ילדים נוספים בני תשע ושלוש, אשר הועברו לשירותי הרווחה של קריית ים. היא אינה עובדת למחייתה ומקיימת את רווחת משפחתה באמצעות קצבת הבטחת הכנסה מהמוסד לביטוח לאומי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שני בניה האחרים של האם הועברו לשירותי הרווחה של קרית חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפקד תחנת זבולון במשטרה, ניצב משנה אילן סרדל, מסר לוואלה! חדשות כי האם שנעצרה עדיין שרויה בהלם. "אנחנו חושדים בה בגרימת מוות ברשלנות. החקירה מתחילה כעת כיוון שרק עתה אנו מתחילים לקבל את תגובתה. היא לא הייתה מוכרת לנו עד כה. נודע לנו על מות בנה לאחר ששכנתה הזעיקה אותנו בתום ביקור של מגן דוד אדום שקבע את מותו". ניצב-משנה סרדל הוסיף כי "מדובר באירוע חמור משני טעמים: היא לקחה על עצמה ללדת בבית, ולאחר שהתברר לה שבנה נפטר היא לא דיווחה על כך. לכן אנו מאשימים אותה בגרימת מותו ברשלנות. אין ספק שלו הייתה יולדת בבית החולים את תינוקה כפי שילדה את שני ילדיה הגדולים, התינוק היה היום בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully