וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג ההסעות שכח את הפעוטה ברכב, והורשע בגרימת מותה

24.12.2012 / 18:06

איוון אולוס הודה והורשע בגרימת מותה של טליה דשקוב בת השלוש, לאחר ששכח אותה ברכב לפני כשנה וחצי כי לא ביצע סריקה מלאה עם הורדת הילדים לגן. משפט הסייעת עדיין מתנהל

בית משפט השלום בנתניה הרשיע היום (שני) את איוון אולוס, נהג הסעות בן 40 מנתניה, בגרימת מוות ברשלנות, לאחר ששכח את טליה דשקוב בת השלוש ברכב ההסעה ובכך הביא למותה. אולוס הודה במיוחס לו בכתב האישום.

מכתב האישום, שהוגש באמצעות עורכות הדין עינת בניטה ונעמה תור-זאבי מפרקליטות מחוז מרכז, עולה כי האירוע התרחש בחודש אוגוסט 2011, אז אסף אולוס את הילדים ברכב ההסעות שברשותו כמידי יום, כדי להביאם אל גן הילדים שנמצא בבעלות אשתו. אחת הסייעות בגן אולגה זבירוב, (הנאשמת השנייה, שמשפטה עדיין מתנהל, ש.ב.), סייעה לו להשגיח על הילדים בשעת הנסיעה, לקשור להם חגורות בטיחות ולהוריד אותם בצורה מסודרת אל הגן. לאחר שהורידו את כל הילדים, לא הבחינו השניים שאחת הילדות נשארה ברכב. הם לא בצעו סריקה מלאה ואולוס הודה כי בדק את הרכב רק מהמדרגה הראשונה, שלא מאפשרת לראות את כל שטח הרכב.

אולגה זבירוב סייעת בגן קקדו הלבן ואיוון אולוס, נהג ההסעות שבמכוניתו נשכחה הילדה טלי דריקובה בדרך לגן ונפטרה, אוגוסט 2011. דרור עינב
לא הבחינו שאחת הילדות נותרה ברכב. אולוס וזבירוב/דרור עינב

עוד עולה כי לאחר עשרים דקות הוא חזר לרכבו ונסע לביתו במרחק של עשר דקות נסיעה, החנה את הרכב ונעל אותו. הרכב חנה למעלה משש שעות ליד הבית במקום החשוף לשמש, כשהילדה בתוכו. בעקבות מזג האוויר החם, למעלה מ-30 מעלות, הגיעה הטמפרטורה בתוך המכונית ל-90 מעלות. כתוצאה מכך לקתה הילדה במכת חום ומתה. סמוך לשעה 15:00 הגיע הנאשם לרכב כדי לאסוף את הילדים מהגן וגילה את הילדה.

בא כוחו של החשוד, עו"ד בני נהרי אמר בדיון כי "בשם הנאשם אני מודה בשלב זה בעובדות כתב האישום. אני עותר לבית המשפט העליון בבקשה לדחות את הטיעון לעונש כאשר בוודאי לאותו מועד נביא עדי אופי ונעתור להורות על שליחתו לשירות המבחן שיבדוק את הנאשם. מדובר באדם ללא כל עבר פלילי וזו תהיה בעצם העמדתו לדין בפעם ראשונה בחייו". לאחר דבריו הודה גם הנאשם במיוחס לו בכתב האישום והשופטת שירה בן שלמה, סגנית נשיא בית משפט השלום בנתניה, הרשיעה אותו, כאמור, בגרימת מוות ברשלנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully