וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל נזק לתחנת ההצלה - חוף הצוק בתל אביב ייסגר

החוף ייסגר למשך שבועיים כדי לתקן נזקי בטיחות שנגרמו ממזג האוויר הסוער בחורף האחרון. לצד רוחצים שמעריכים את הדאגה יש כאלה שמתנגדים: "מדוע לא דאגו לזה קודם?"

רגע לפני פתיחת עונת הרחצה בעוד כשבועיים, כשחמסינים פוקדים אותנו מדי כמה ימים, הורה משרד הפנים לסגור את חוף הצוק בצפון תל אביב לאחר שהתגלו בעיות בטיחות בתחנת הצלה אחת בחוף. המשרד הוציא היום (שלישי) הודעה לפיה הסערה שפקדה בחורף האחרון את ישראל גרמה לנזק בתחנת ההצלה בחוף, ומאז טרם תוקנו הליקויים במבנה.

חוף הצוק מרכז. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
הסערה בחורף גרמה לנזק בתחנת ההצלה, שצפוי/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

"אני אוהבת לבלות בחוף הצוק, אבל דווקא מעריכה את זה שדואגים לתקן ליקויי בטיחות", אומרת הילה מתל אביב לשמע דבר סגירת החוף. "אני לא רוצה לחשוב מה עלול לקרות אם היו משאירים את החוף פתוח, מסתובבים שם ילדים, ואחרי המקרה הנורא של הטביעה בדרום, חשוב לשים דגש על הצלה וביטחון בחוף הים"..

דייויד מתל אביב רואה את הדברים באופן קצת אחר. לדבריו, מקומם שלא דאגו לתחזוקה עוד קודם, בתקופה הקרירה יותר והעמוסה פחות. "לצערי בוחרים לסגור את חוף הצוק בגלל ענייני תחזוקה שיכולים להתבצע במקביל לשהייה בחוף. החוף הזה הוא אלטרנטיבה טובה לחוף בתל אביב, דווקא בגלל הריחוק היחסי מחופיה המוכרים והעמוסים ביותר בעיר", הוא אומר.

מתרחצים בחוף הרצליה דרום, 26 במרץ 2013. דרור עינב
"חבל שלא דאגו לתחזוקה הזו עוד קודם, בתקופה הקרירה יותר והעמוסה פחות"/דרור עינב

ממשרד הפנים נמסר כי לאחר שמהנדס עיריית תל אביב קבע כי תחנת המציל בה התגלה הנזק היא מבנה מסוכן, הוא הודיע למשרד הפנים על סגירת החוף לשבועיים עד לתיקון התחנה וחידוש שירותי ההצלה במקום. "האחריות לתיקון הליקויים הנה של עיריית תל אביב המפעילה את החוף במקום", מסרו ממשרד הפנים וציינו כי עיריית תל אביב תציב פקחים במקום עד לתיקון הליקויים בעוד כשבועיים.

בשנה האחרונה נסגר חוף הצוק פעמיים, הן בשל פגעי מזג אוויר והן עקב זיהום במים. בחודש דצמבר האחרון נסגר החוף למשך חודש לאחר שמזג האוויר הסוער גרם, בדומה לעכשיו, לבעיות בטיחות בחוף, ואילו בחודש אפריל זוהמו מי הים עקב זרימת מי שפכים והחוף נסגר לזמן בלתי מוגבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully