וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 73 נפצע קשה מפגיעת שמשייה בחוף הים באשקלון

רמי שני

26.3.2013 / 13:04

הפצוע, נכה צה"ל שישב באחד מבתי הקפה בחוף המרינה בעיר, נפגע משמשייה שעפה לעברו. פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פינו אותו עם פגיעת ראש לבית החולים ברזילי

נכה צה"ל כבן 73 נפצע היום (שלישי) באורח קשה מפגיעת שמשייה שעפה לעברו בעת שישב בבית קפה בחוף המרינה באשקלון. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו להמשך טיפול בבית החולים ברזילי בעיר, עם פגיעת ראש.

גבר טבע בחוף ארגמן בנתניה, ספטמבר 2012. שלומי גבאי
הנפגע פונה לבית החולים עם פגיעת ראש/שלומי גבאי

לפני כחודש נהרג אולג רייכלין, תושב בת ים בן 43, מפגיעת טרקטור בחוף קולוני בעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו. נהג הטרקטור, שביצע עבודות בחוף, עוכב לחקירה. אחד הדיירים במלון קולוני, אלישע בן יוסף, שנכח במקום סיפר: "ישבתי במרפסת, זיהיתי טרקטור שהגיע לפרוק חומרי בניין, לפתע ראיתי את הנהג יורד מהטרקטור והוא צעק לי 'תזמין אמבולנס'. כנראה שהוא לא הבחין באדם שהיה שם ועלה עליו. הזמנתי את מד"א והמשטרה".

שמעון, חובש של מד"א בת ים, שהגיע ראשון לזירה, סיפר אז לוואלה! חדשות על שאירע. "בשעה 11:40 קיבלנו קריאה על תאונת דרכים עם מעורבות של טרקטור. כשהגענו למקום מצאנו אדם כבן 42 ללא דופק וללא נשימה. התחלנו לבצע בו פעולות החייאה בצירוף כוננים נוספים מ'איחוד הצלה' שהגיעו למקום, ונאלצנו לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully