וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: זוגות גאים יוכלו להינשא בארה"ב?

27.3.2013 / 9:15

כל החדשות של היום בדקה אחת: הילה קובו מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

באירן שוקלים להשהות את העשרת האורניום לרמה של 20%, בתמורה להקלה בסנקציות שהוטלו עליה. כך דיווח הבוקר (רביעי) אתר החדשות "אל-מוניטור". על פי הצעת המערב, אירן תמיר את האורניום שכבר העשירה לחומר המתאים לשימוש רפואי.

היום יובא החשוד ברצח אשתו בפתח תקווה לעיני בתם להארכת מעצר. ישראל גולסקי, מפקד זק"א בעיר שהגיע לזירה אמר אמש לוואלה! חדשות: "האישה נורתה מטווח אפס. מעולם לא נתקלתי באירוע כל כך קשה".

היום ייערך יום הדיונים השני בבית המשפט העליון האמריקאי בשאלת זכותם של הומואים ולסביות להינשא. מחוץ לבית המשפט נערכות הפגנות של פעילים בקהילה הגאה. ההכרעה ההיסטורית בנושא תינתן בחודש יוני.

ניצחונה של נבחרת הכדורגל של ישראל על צפון אירלנד אמש השאיר סיכוי להעפיל לשלב ההצלבה של מוקדמות המונדיאל. הקפטן בניון אמר על השוער דודו אוואט, שספג ביקורת על השער שספג בתוספת הזמן מול פורטוגל ביום שישי האחרון: "מי שניצח היום את המשחק היה אוואט. הוא החזיר את כל העכברים לחורים שלהם".

מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עם ירידה ניכרת במידות החום. לנופשים - מחר ובמהלך סוף השבוע יעלו הטמפרטורות ויהיה נאה. ביום שני, ערב החג השני, צפוי שרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully