וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים מצרים: "מנהלים מגעים לשחרור הישראלי"

במשרד החוץ הישראלי עודכנו על המגעים לשחרורו של הצעיר עמיר עומאר חסן מנצרת, שנחטף יחד עם חברתו הנורבגית בעת ששהה בטאבה שבחצי האי סיני. "הוא מוחזק באזור הררי ושומם"

גורמי מודיעין מצרים מסרו היום (שבת) כי הם החלו במגעים עם החמושים הבדואים שחטפו אתמול בחצי האי סיני את הישראלי עמיר עומאר חסן ואת חברתו הנורבגית, כדי לשחררם. סוכנות הידיעות AP דיווחה כי החוטפים מנסים ללחוץ על משטרת מצרים במטרה לשחרר קרוב משפחה שלהם, העצור בחשד למעורבות בהריגת שוטרים בעיר איסמעיליה. לדברי הגורמים, חסן בן ה-23 וחברתו מוחזקים באזור הררי ושומם בסיני. במשרד החוץ מסרו כי בישראל נמצאים בקשר עם הרשויות במצרים וכן עם אנשי השגרירות המצרית בתל אביב. בנוסף נמסר כי במשרד החוץ הישראלי עודכנו על הכוונה לנהל מגעים עם החוטפים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במשרד החוץ הישראלי עודכנו על המגעים לשחרורו. הישראלי עמיר עומאר חסן, שנחטף בסיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום דווח כי חסן, תושב נצרת שנחטף באזור טאבה, יצר קשר עם בני משפחתו. בתום ביקור בביתו של חסן, אמר ראש העיר נצרת, ראמז ג'רייסי, כי החטוף "יצר קשר עם בן משפחה ומקבל יחס טוב". לדבריו, "מדובר בבחור נורמטיבי שעובד ולומד באילת. הוא רצה בסך הכול לנצל את החופשה, שלצערנו הסתיימה בצורה ממש לא נעימה. משפחתו ותושבי העיר מביעים דאגה גדולה". ראש העיר נצרת הוסיף כי הוא נמצא בקשר רצוף עם שגרירות מצרים בתל אביב. "כולנו תקווה שהחטופים ישתחררו בקרוב. חשוב לי לציין כי גם בצד המצרי נעשים מאמצים כבירים לשחרר אותו הביתה". אתמול התגודדו מתחת לביתו של חסן חברי משפחה ושכנים רבים. עלי זועבי, חבר ילדות של חסן, אמר לוואלה! חדשות כי "אנחנו כולנו כאן בהלם. לא מאמינים שהוא נחטף. אנחנו מקווים שהוא יחזור הביתה בשלום. זה נשמע כמו סיוט שמסרב להסתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully