וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי שנחטף במצרים יצר קשר: "מקבל יחס טוב"

קובי דוד

23.3.2013 / 0:04

לדברי ראש עיריית נצרת, נעשים מאמצים קדחתניים מול שגרירות מצרים כדי לשחרר את עמיר עומאר חסן, תושב העיר בן 23, שעל פי הדיווחים נחטף בטאבה עם בת זוגו, תיירת מנורבגיה

חטיפת הישראלי במצרים: עמיר עומאר חסן, תושב נצרת בן 23, שמוקדם יותר אתמול (שישי) דווח כי נחטף באזור טאבה, יצר קשר עם בני משפחתו. בתום ביקור בביתו של חסן, אמר ראש עיריית נצרת, ראמז ג'רייסי, כי החטוף "יצר קשר עם בן משפחה ומקבל יחס טוב". לדבריו, "מדובר בבחור נורמטיבי שעובד ולומד באילת. הוא רצה בסך הכל לנצל את החופשה, שלצערנו הסתיימה בצורה ממש לא נעימה. משפחתו ותושבי העיר מביעים דאגה גדולה".

עוד אמר ג'רייסי "אני נמצא בקשר עם שגרירות מצרים בתל אביב. כולנו תקווה שהחטופים ישתחררו בקרוב. חשוב לי לציין כי גם בצד המצרי נעשים מאמצים כבירים לשחרר אותו הביתה". מתחת לביתו של חסן התגודדו אתמול חברי משפחה ושכנים רבים. עלי זועבי, חבר ילדות של חסן, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות: "אנחנו כולנו כאן בהלם. לא מאמינים שהוא נחטף. אנחנו מקווים שהוא יחזור הביתה בשלום. זה נשמע כמו סיוט שמסרב להסתיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביתו של חסן בנצרת, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר אתמול דיווח העיתון המצרי "אל-אהראם" כי החטיפה בוצעה בידי קבוצה שדורשת לשחרר אדם שנעצר בחשד לסחר בסמים במצרים. ממשרד החוץ נמסר בתגובה: "על פי המידע שיש ברשותנו, ועוד מצריך אימות, אזרח נורבגי ואזרח ישראלי נחטפו בסיני".

לפני כשבועיים שוחררו שני תיירים בריטים שנחטפו על ידי חמושים בדואים בחצי האי. גורמי ביטחון במדינה אמרו כי החטופים הועברו לכוחות הביטחון המצריים לאחר משא ומתן עם זקני השבט הבדואי. קודם לכן, דווח כי החוטפים דרשו את שחרורם של ארבעה אסירים שמוחזקים בכלא באלכסנדריה בגין אישומי הברחת נשק.

עוד על החטיפה
גורם במצרים: "אזרח ישראלי נחטף בחצי האי סיני"

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

(עדכון ראשון: 22:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully