וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבה בפייסבוק "חושבת שאני עומדת למות" – ונהרגה

קיילי לורי בת ה-14 מבריטניה ביקשה לרדת מהמכונית שבה נהג סטיבן הייטר במהירות מופרזת ובגילופין. אביה, שהיה גם הוא במכונית, אמר לה "לא להיות טיפשה" – ואז אירעה התאונה

קיילי לורי, נערה בת 14 מבריטניה, נהרגה בתאונת דרכים דקות ספורות אחרי ש"ניבאה" את מותה בדף הפייסבוק שלה. לורי, תושבת מחוז לינקולנשיר שבמזרח בריטניה, נסעה יחד עם אביה סקוט ועם נער נוסף בן 13 במכוניתו של סטיבן הייטר, שבה נהג כשהוא תחת השפעת אלכוהול בכמות של פי שניים מהמותר בחוק. הנערה התחננה לרדת מהמכונית שבה נהג הייטר במהירות מופרזת, ואף כתבה בפייסבוק "אני חושבת שאני עומדת למות, אוהבת את כולכם". זה לא מנע מאביה לומר לה בביטול "לא להיות טיפשה".

כמה דקות אחרי הפרסום בפייסבוק איבד הייטר את השליטה על מכונית ה"רנו" המסחרית שלו, לא הרחק מבית הנערה, כאשר ניסה להרים סיגריה שנפלה ליד רגליו. המכונית סטתה מהכביש אל תוך תעלה ואז התעופפה והתרסקה אל הקרקע. לורי, שישבה במושב האחורי, נפגעה קשות ומתה תוך דקות. הנער שהיה במכונית נפצע באורח קשה בגולגולתו ובפניו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"טרגדיה מיותרת שניתן היה למנוע ללא בעיה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי דיווח ה"דיילי מייל" הבריטי, בהכרעת הדין שניתנה אתמול(שלישי) בבית משפט בבריטניה נטען כי בלילה שקדם לנסיעה שתה הייטר משקאות אלכוהוליים במשך שבע שעות, אחר כך הלך לישון, וכשהתעורר שתה יין ויצא לנסיעה שמטרתה הייתה ביקור בסניף בנק. מיד לאחר שהחל בנסיעה, הוא כמעט ירד מהכביש פעמיים, ואף אילץ טנדר שהגיע מולו לסטות מנתיבו.

"קיילי העירה להייטר בשעה שפרסמה את ההודעה בפייסבוק מכיוון שפחדה", שחזר אביה סקוט בן ה-37. באשר לרגעים שקדמו לתאונה, סיפר האב כי הייטר עצר בתחנת דלק, שם כמעט התנגש בכלי רכב אחר וניסה לתדלק את מכוניתו בסולר במקום בבנזין.

בכתב האישום נגד הנהג השיכור נכתב כי בזמן שהייטר שילם עבור התדלוק, לורי והנער הנוסף אמרו לאביה כי הם לא רוצים להמשיך בנסיעה, אך הוא פטר אותם בבוז. "הנאשם שב למכוניתו. בצאתו מתחנת הדלק, הוא האיץ במהירות כה רבה עד שצמיגי המכונית חרקו. הוא נהג כמו בפורמולה 1. כשהמכונית סטתה לתעלה, נשמעו במכונית צרחות, ואז הורגשה חבטה".

הייטר עצמו סבל מפגיעה קשה והובהל לבית החולים הקרוב. הוא הודה בגרימת מוות תוך נהיגה לא זהירה ובמהירות מופרזת. הוא נשלח לשש שנות מאסר, ורישיונו נשלל ממנו לשנתיים. סנגורו ציין כי הוא מלא חרטה על מעשיו. בדיון פנה השופט אל הייטר ואמר לו כי "קיילי איבדה את חייה בגלל הנהיגה המחרידה שלך. זו טרגדיה מיותרת שניתן היה למנוע ללא בעיה". השופט הוסיף כי "ההסבר היחיד למה שהתרחש הוא שתייה. קיילי המבועתת הבינה בדיוק עד כמה נהיגתך גרועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully