וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון קופר יואשם גם ברצח אשתו הראשונה

גלעד גרוסמן

19.3.2013 / 9:07

מי שמואשם ברצח אשתו השנייה, יואשם כעת גם ברצח אורית קופר, בדרך שאינה ידועה לפרקליטות. לאחר הרצח, נטען, ניסה לייצר מצג שווא של התאבדות מצדה, באופן דומה לרצח השני

פרקליטות המדינה הגישה הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בלוד בקשה לתקן את כתב האישום נגד שמעון קופר, הנאשם ברצח אשתו ג'ני מור חיים, ולהאשימו גם ברצח אשתו הראשונה אורית קופר. לטענת הפרקליטות, הסתיימו השלמות חקירה בתיק, אשר שפכו אור מחדש גם על מותה של אורית קופר, ולכן הוחלט להאשימו גם במקרה רצח נוסף, שגם בו ניסה קופר לייצר מצג שווא של התאבדות הנרצחת.

הארכת מעצר לשמעון קופר המואשם ברצח שתי נשותיו, אוקטובר 2012. נמרוד סונדרס
יואשם גם ברצח אשתו הראשונה. קופר/נמרוד סונדרס

לפי כתב האישום המתוקן, שהוגש באמצעות נאווה טולדנו, קופר ואשתו הראשונה נישאו ב-1983 והתגוררו יחד בתל אביב. ב-1992, בעודם נשואים, הכיר קופר אישה אחרת, סיפר לה שהוא גרוש ושהוא עובד בשירות הביטחון הכללי, ולכן נאלץ להיעדר מביתו לעתים תכופות. לאחר מכן ניהל מערכת יחסים במקביל עם שתי הנשים. בשלב מסוים התעמתה איתו האישה השנייה, לאחר שהתעורר אצלה חשד שהוא עדיין נשוי לאורית, סיפר לה קופר שהוא מתכוון להתגרש מאשתו, והוסיף שאשתו הראשונה, שהייתה בריאה, סובלת מדיכאון ומטופלת בכדורים פסיכיאטריים, מזניחה את ילדיהם, מאיימת להתאבד וממאנת לתת לו גט.

נאשם ברצח קופר באופן דומה לרצח מור חיים

עוד נטען בכתב האישום כי בתחילת 1994 החליט להמית את אשתו. יום לפני כן סיפר לבת הזוג השנייה כי עליו לישון בביתה של אשתו, ובאותו הלילה רצח את אורית בדרך שאינה ידועה לפרקליטות. לאחר מכן פיזר כדורים וקופסאות ריקות של כדורי הרגעה, וזאת כדי לייצר מצג שווא לפיו התאבדה. לאחר מכן התקשר אל אביה של אורית, הזעיק אותו אל הבית וכן הזעיק אמבולנס.

בנתיחה שבוצעה בגופתה של אורית קופר נמצאו בצקות במוח ובריאות, אולם הבדיקות לא העלו גורם שיכול היה לגרום למותה, ונוכח מכלול הממצאים קבע הפתולוג כי סיבת המוות בלתי ברורה.

מיד בתום השבעה עבר קופר להתגורר עם בת זוגו. לטענת הפרקליטות, מדובר בדפוס פעולה דומה לזה שבו רצח קופר את מור חיים, שביסוסו איפשר את תיקון כתב האישום. עדיין לא ניתן מענה מצידו של קופר לכתב האישום המקורי ולא התקיים דיון על מאסרו עד תום ההליכים. לטענת הפרקליטות, תיקון כתב האישום אינו פוגע בהגנתו.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully