וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופר נאשם ברצח: ניהל חיים כפולים וסימם רעייתו

גלעד גרוסמן

26.11.2012 / 10:03

כתב אישום הוגש נגד שמעון קופר בגין רצח אשתו, ג'ני, באמצעות חומר שקיבל מבת זוגו הרופאה, שהאמינה כי הוטלה עליו משימה סודית בשירות כוחות הביטחון. "חי חיים שלמים בשקר"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

בבית המשפט המחוזי בלוד הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד שמעון קופר, הנאשם ברצח אשתו ג'ני מור חיים באוגוסט 2009. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רונית פוזננסקי מפרקליטות מחוז מרכז, נהג קופר לקשור קשרים רומנטיים עם נשים שונות, כאשר במקרים רבים ניהל מערכות יחסים רבות בו זמנית וסיפר לאותן נשים כי הוא עובד בשירות כוחות הביטחון ולכן נדרש להיעדר ממושכות מהבית. במהלך הקשרים, כך נטען, קופר בן ה-51 היה מבטיח את זכויותיו הכלכליות בנכסים המשותפים לו ולבנות הזוג. כמו כן, הוא נהג לטעון בפני בנות הזוג כי הן במצב דיכאוני.

הארכת מעצר לשמעון קופר המואשם ברצח שתי נשותיו, אוקטובר 2012. נמרוד סונדרס
הציג עצמו כאיש כוחות הביטחון שנפל בשבי הסורי בשירותו הצבאי. שמעון קופר בבית המשפט/נמרוד סונדרס

קופר התחתן לראשונה ב-1993 לאורית, אשר מתה 11 שנה מאוחר יותר, כאשר בביתה נמצאו חפיסות ריקות של תרופות הרגעה. הפתולוג קבע כי סיבת המוות אינה ברורה, אולם קופר טען כי היא נפטרה ממחלת הסרטן. כשנה לאחר מותה של אורית, התחתן קופר פעם נוספת, עם אישה עמה קיים מערכת יחסים בעודו נשוי. על פי הכתב האישום, הוא הצליח לגרום להוריה של אשתו השנייה לשנות את צוואתם, כך שהוא יירש אותם ולאחר שהיא גילתה זאת, היא התגרשה ממנו. מאוחר יותר היא גילתה בביתה מספר חפיסות של כדורי הרגעה שונים.

בשנת 1999 פגש קופר את מור חיים והציג עצמו כאיש כוחות הביטחון, שנפל בשבי הסורי בשירותו הצבאי. הוא סיפר שאורית נפטרה מסרטן וכי אשתו השנייה הייתה המטפלת של ילדיו מטעם משרדי הביטחון וכי הוא החליט להינשא לה. קופר ומור חיים התגוררו יחד בקיבוץ אייל, שסירב לקבל את מועמדותו כחבר לאחר שהתגלה כי שיקר לגבי עברו הצבאי והאקדמי. במהלך שנת 2006 החל לנהל מערכת יחסים עם ד"ר מריה זקוטסקי, החשודה השנייה בפרשה, הצפויה להשתחרר היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חתמה על צוואה שמורישה לבעלה את כל רכושה. ג'ני קופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשנתיים לפני הרצח, על פי כתב האישום, החל קופר לנקוט פעולות שונות כדי להבטיח את זכויותיו כדי להתגורר בביתה של מור חיים. כמו כן, היא חתמה על צוואה שמורישה לו את כל רכושה. זמן קצר לפני הרצח, הוא החל לספר כי מור חיים במצב בריאותי קשה, נתן לה כדורים והתחיל להביע חשש שהיא אובדנית, זאת למרות שהיא הייתה פעילה עד יומה האחרון.

"גמלה בלבו ההחלטה להביא למותה של ג'ני"

באוגוסט 2009, כך נטען, פנה לד"ר זקוטסקי וסיפר לה שהוטל עליו לבצע משימה סודית, לרציחת אדם בשירות כוחות הביטחון ולכן הוא נזקק לחומר שאינו מתגלה בבדיקת רעלים. היא סיפקה לו את החומר אותו גנבה מבית החולים והתחילה להעביר את רכושה לבית שבו התגוררו מור חיים וקופר. ד"ר זקוטסקי הודתה בסיפוק החומר לקופר. בהמשך, על פי כתב האישום, רצח קופר את מור חיים באמצעות החומר שנאסר פרסום זהותו. יצוין גם כי בדירה נמצאו חפיסות רבות של כדורי שינה. בתום השבעה, נכנסה הרופאה לדירת השניים.

הארכת מעצר למריה זקוטסקי  הרופאה המרדימה שנתנה סם הרדמה ,אוקטובר 2012. שלומי גבאי
הודתה כי סיפקה לקופר את החומר. ד"ר מריה זקוטסקי בבית המשפט/שלומי גבאי

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של קופר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "במשך שנים רבות נהג הנאשם לקיים מערכות יחסים כפולות ולהציג מצג שווא, ולמסור אינפורמציה שגויה בקשר למצבה הבריאותי של בת הזוג", נכתב בכתב האישום. "... ניהל חיים שלמים כשהוא משקר. דבריו של המשיב ואופיו האפל הנם כאין וכאפס מול העובדה שגמלה בלבו ההחלטה להביא למותה של ג'ני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully