וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה בירך את נתניהו: "מצפה לעבוד באופן צמוד"

הנשיא האמריקני שיבקר השבוע בארץ בירך את ראש הממשלה על הרכבת הממשלה ואמר כי הוא מקווה "לטפל באתגרים הרבים המצפים לנו ולקדם את האינטרס המשותף בשלום וביטחון"

צילום: לע"מ, עריכה: מיכאל ברגמן

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בירך אמש (שבת) את בנימין נתניהו, לרגל הרכבת הממשלה וכהונתו השלישית כראש הממשלה, כך נמסר מוושינגטון. דובר הבית הלבן, ג'יי קרני, מסר כי אובמה, שיבקר השבוע בארץ, מצפה "לעבוד באופן צמוד" עם הממשלה החדשה בראשות נתניהו, "כדי לטפל באתגרים הרבים המצפים לנו וכדי לקדם את האינטרס המשותף בשלום וביטחון". עוד נמסר כי אובמה "בירך את העם בישראל, את נתניהו ואת החברים החדשים בקואליציה של ראש הממשלה על הייסוד המוצלח של ממשלת ישראל החדשה".

בנימין נתניהו וברק אובמה בפגישתם במאי 2011. לשכת העיתונות הממשלתית
אובמה "בירך את העם בישראל, את נתניהו ואת החברים החדשים בקואליציה של ראש הממשלה"/לשכת העיתונות הממשלתית

ראש הממשלה הגיע אמש לבית הנשיא על מנת לעדכן באופן רשמי את נשיא המדינה, שמעון פרס ויו"ר הכנסת, בנימין בן אליעזר, על כך שמלאכת הרכבת הממשלה הסתיימה בהצלחה. ביום שני הקרוב צפויה השבעת הממשלה החדשה.

"כפי שאתה יודע עלה בידי להרכיב ממשלה. הטלת עלי את המשימה וביצעתי אותה", כך אמר נתניהו לפרס בפתח הפגישה. "אנחנו עומדים בפני שנה מכרעת בביטחון, בכלכלה ובמאמצים לקידום השלום וכמו כן ברצון של אזרחי ישראל לחולל שינוי. בממשלה הזו ישנו שיתוף פעולה, ואני מאמין כי נוכל להביא בשורה בכל התחומים לכלל אזרחי ישראל, זוהי משימתי ואני יודע כי גם תפילתך".

נשיא המדינה הודה לראש הממשלה על הדברים ואמר: "הייתי עד לחבלי הלידה הקשים בתהליך הרכבת הממשלה ואני מברך אותך כי הצלחת לסכם את הרכבת הממשלה בעוד מועד. מלאכת הרכבת ממשלה הינה מורכבת ודרשה מאמצים עצומים ותושייה רבה. אני מברך אותך ואת הממשלה החדשה ומקווה כי תוכלו לצאת לדרך. כמו שהזכרת, ישנן בעיות תלויות, אך מלאות הזדמנויות בתחום הביטחוני, חברתי והן בעשיית שלום - בקידום תהליך השלום. המדינה זקוקה לכך והעם זקוק לכך - הזמן הגיע. ברכתי נתונה לך ונעקוב ברצון אחרי הקמת הממשלה בנושאים אותם הזכרת. ישר כוחך וברכתי לך ולממשלה החדשה". ראש הממשלה השיב לו: "אני מודה לך, אנו נרצה להיעזר בניסיונך ותבונתך".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully