וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תאונת ענק בגרמניה - מאה מכונית התנגשו

14.3.2013 / 11:00

עשרות בני אדם נפצעו בתאונת שרשרת ליד פרנקפורט, שנגרמה עקב מזג האוויר והשלג. אחד הנהגים שנחלץ ללא פגע: "לא ראיתי דבר כזה מימיי. במצב כזה נותר לך רק להגיד - להתראות"

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

תאונה ענקית שכזו לא נראתה כבר זמן רב: למעלה ממאה כלי רכב היו מעורבים בתאונת שרשרת שאירעה השבוע בכביש מהיר בוולפרשהיים שבגרמניה, לא הרחק מהעיר פרנקפורט. התאונה, ביום שלישי, נגרמה ככל הנראה עקב תנאי מזג האוויר הקשים והשלג הכבד שירד במערב אירופה בימים האחרונים.

תאונת שרשרת בוולפרשהיים, גרמניה. מרץ 2013. רויטרס
30 פצועים, אך איש מהם לא בסכנת חיים. התאונה בגרמניה/רויטרס

ג'ורג' ריינמר, שוטר מקומי, סיפר זמן קצר אחרי האירוע: "ככל שאנחנו יודעים כרגע, יש 30 פצועים, שישה מהם במצב קשה, אבל אף אחד מהם לא בסכנת חיים". הוא הוסיף כי "למרבה המזל, וזה בולט יותר כשמביטים בנזק כאן, גם אין הרוגים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תאונת שרשרת בוולפרשהיים, גרמניה. מרץ 2013. רויטרס
הכביש נסגר לתנועה למשך יממה כמעט/רויטרס

הגורמים לתאונה עדיין לא ברורים לחלוטין, אך היא אירעה בשעה ששלג כבד ירד באזור, והראות הייתה לקויה למדי. קרל-היינץ בוצמן, אחד הנהגים המעורבים בתאונה שהצליחו להיחלץ ללא פגע, העיד: "זה היה כל כך נורא, לא ראיתי דבר כזה כל ימי חיי. אם יש משאית אחת ממולך, ועוד אחת שמתקרבת אליך מהצד, ומשאית נוספת, ועוד אחת גדולה מאחור, אתה רק יכול להגיד 'להתראות'".

בעקבות הנזקים הכבדים שנגרמו לכלי רכב רבים, הכביש נסגר לתנועה למשך יממה כמעט. תושבי האזור יוכלו להתנחם אולי בתחזית מזג האוויר – התחממות הדרגתית באזור בימים הקרובים.

תאונת שרשרת בוולפרשהיים, גרמניה. מרץ 2013. רויטרס
תאונת שרשרת בוולפרשהיים, גרמניה. מרץ 2013/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully