וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה מושבתת: אלפי טיסות בוטלו בשל סופות שלגים

השלג הכבד שהיכה באירופה הביא לסגירת נמל התעופה בפרנקפורט ולביטול טיסות בפריז, בבריסל ובאמסטרדם. תנועת רכבות רבות הושהתה והכבישים פקוקים לאורך אלפי קילומטרים

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

שלג כיסה את צפון-מערב אירופה: נמל התעופה הבינלאומי של פרנקפורט נסגר היום (שלישי) בשל השלג הכבד. נמל התעופה הוא הגדול בגרמניה והשני בגודלו באירופה מבחינת תעבורת נוסעים. בצרפת בוטלו כ-25% מהטיסות בשדה התעופה דה גול ו-20% מהטיסות בשדה התעופה אורלי. בשדות התעופה בבריסל שבבלגיה נרשמו עיכובים רבים בטיסות, כך גם באמסטרדם.

שדה התעופה בפרנקפורט בשלג. רויטרס
שדה התעופה בפרנקפורט מכוסה שלג/רויטרס

שירותי הרכבת המהירה, יורוסטאר, העוברת בין לונדון, פריז, אמסטרדם, קלן ובריסל הושהו אף הם בשל תנאי מזג האוויר. שתי מסילות הרכבת המרכזיות בבריסל נסגרו אף הן. בכביש מהיר בבלגיה משתרע פקק תנועה באורך של כ-1,670 קילומטרים. "יש יותר מדי שלג בשעת השיא", סיפר דובר מטעם חברת חילוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שלג כיסה את צפון מערב אירופה. רויטרס
פריס מכוסה שלג/רויטרס
שלג כיסה את צפון מערב אירופה. רויטרס
גורפים שלג ברחובות פריס/רויטרס

כ-80 אלף בתים בצפון-מזרח צרפת נותקו מהחשמל לאחר ששמיכת שלג כיסתה את העיר ליל. בדרום מזרח אנגליה הלילה, בני אדם היו לכודים במשך כ-10 שעות ברכבם בעוד שירותי ההצלה ניסו לחלצם. 600 בני אדם נוספים באזור החוף הצרפתי של נורמנדי "בילו" את הלילה במבנים ציבורים שנפתחו עבורם על ידי הרשויות. רוחות וערימות של שלג גרמו לכאוס גם בכבישים הדרומיים של הולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully