וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: השלג פסק - התושבים חופרים דרכם החוצה

הסופה "נמו" הותירה מאחוריה הרוגים ומאות אלפי בתים מנותקים מחשמל - אך כעת יוצאים תושבי החוף המזרחי להינות גם מפירותיה ולשחק בשלג, שיוסיף לרדת, למרות הכל, גם היום

הסופה "נמו" שככה ותושבי החוף המזרחי של ארצות הברית חפרו אמש (ראשון) את דרכם החוצה מבתיהם. סופת השלגים הותירה מאחוריה מטר של שלג, כתשעה הרוגים וכ-350 אלף בתים מנותקים חשמל. ניו יורקרים רבים שניסו לחלץ את רכבם שנקבר מתחת לשלג, כשלו במשימה: "אני נכנע", אמר ג'ובאני מארצ'נה, שחפר במשך שעות בשלג. "אני מניח שאסע ברכבת התחתית עד שהשלג ימס".

משחקים בשלג אחרי סופת השלגים נמו בניו יורק ובוסטון. רויטרס
משחקים בשלג בבוסטון/רויטרס
משחקים בשלג אחרי סופת השלגים נמו בניו יורק ובוסטון. רויטרס
מנסים לחלץ את המכוניות בניו יורק/רויטרס

אך מזג האוויר הקשה עוד לא מאחוריהם. היום מעריכים כי שלג וברד יוסיפו לרדת, על אף התחזיות הקודמות לפיהן אוויר חם יחסית יכנס לאזור וימיס את השלג. בינתיים נהנים המקומיים מכמות השלג החריגה שכיסתה את הכל. ילדים רבים ששוחררו מבית הספר יצאו לשחק בשלג. גם באוניברסיטת הרווארד יצאו הסטודנטים לחגוג – חלקם אף רצו בעירום מלא בקור המקפיא כחלק ממסורת ארוכת שנים של תלמידי המוסד היוקרתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
משחקים בשלג אחרי סופת השלגים נמו בניו יורק ובוסטון. רויטרס
המסורת המשונה והקפואה של הסטודנטים בהרווארד/רויטרס

הסופה האדירה נוצרה כתוצאה מהתלכדות של שתי סערות. היא עתידה להירשם בתור אחת מחמש הסופות החמורות ביותר שידע האזור. "כששתי סערות מתחברות יחד, אתה יודע שאתה הולך לחטוף מכה", אמר החזאי ג'ף מסטרס. התנועה ביבשה ובאוויר החלה לשוב לסדרה אחרי ש-5,800 טיסות בוטלו בשישי ובראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully