וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נאבק עם כריש - ופוטר כי הבריז מהעבודה

בחודש ינואר התפרסם פול מרשלסי אחרי שתועד מתגושש עם הדג האימתני באוסטרליה כדי להרחיק אותו מקבוצת פעוטות. אלא שבאותה עת הוא היה אמור להיות בחופשת מחלה - בבריטניה

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

פול מרשלסי, עובד בארגון צדקה המתגורר בוויילס, תועד בחודש ינואר האחרון כשהוא מתגושש עם כריש-לווייתן במים הרדודים של חוף קלונדרה שבמזרח אוסטרליה. בתקשורת העולמית הרעיפו שבחים על תושייתו של האיש, בן 62, שהצליח במו ידיו להשיב את הדג הענקי בחזרה אל הים - ולהרחיקו מהילדים הרבים ששחו באזור. אלא שכעת מתברר שלא כולם רואים בו כזה גיבור.

תיעוד: רוחץ הרחיק כריש שהתקרב לחוף. רויטרס
"תפסתי אותו בזנב". אולי עדיף היה להישאר בבית/רויטרס

מרשלסי ורעייתו, וונדי, שהו מאז חודש אפריל בחופשת מחלה מטעם ארגון הצדקה שבו עבדו בבריטניה, כשהסיבה הרשמית לכך הוגדרה "לחץ". כשנחשפו במקום עבודתם לתמונות המפורסמות מהחוף באוסטרליה, החליטו לפטר את השניים מתפקידם. בארגון סירבו אמנם להתייחס למקרה, אך הלקח ברור: לפני שאתם מחליטים להיות גיבורים בינלאומיים גדולים, כדאי לחשוב קצת גם על ההשלכות בבית.

בשעתו, סיפר מרשלסי כי חש אל המים כששמע סירנה שהתריעה מפני הכריש, משום שרצה להרחיק את הדג מחבורת הפעוטות ששחו במקום. בזמן שנאבק בכריש, היצור החלקלק השיב מלחמה שערה. "הוא כמעט נגס בי", סיפר מרשלסי, "אבל האינסטינקטים היו חזקים ממני, ותפסתי אותו בזנב".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully