וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריש הרג גולש בקליפורניה: "המים נצבעו בדם"

24.10.2012 / 11:23

חבריו של הגולש עמדו חסרי אונים בזמן שהכריש תקף את פרנסיסקו חבייר סולוריו, בן 39, בחוף פופולרי ליד סנטה ברברה. "הוא היה גולש מצוין", סיפרו, "זו הייתה נשיכה די קשה"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

גבר בן 39 נהרג אתמול (שלישי) בתקיפת כריש בחוף סמוך לסנטה ברברה, קליפורניה. האיש, פרנסיסקו חבייר סולוריו, הגיע בשעות הבוקר לגלוש עם חברו בחוף מצפון לעיר, ליד בסיס חיל האוויר ונדרברג. חברו של סולריו שהבחין במצוקתו, משה אותו מהמים וקרא לעזרה, אך מאמצי ההחייאה כשלו ומותו נקבע במקום.

"הוא היה גולש מצוין", סיפרו חבריו של סולוריו שהיו עדים לתקיפה האכזרית. "המים נצבעו בדם", סיפר אחד מהם, מתיו גרסיה. "זו הייתה נשיכה די קשה".

חוף ונדרברג בסנטה ברברה, בו נהרג גולש בן 38 מנשיכת כריש. קליפורניה, 23 באוקטובר 2012. רויטרס
נציגי השריף משוחחים עם כתבים בחוף שבו נהרג הגולש, אמש/רויטרס

החוף הפופולרי נסגר לרחצה בעקבות מותו של סולוריו, והמשטרה פתחה בחקירה. עד כה לא זוהה סוגו של הכריש, אך עדים לאירוע העריכו כי אורכו של הדג היה כחמישה מטרים. אריק ראני, ממשרד השריף של סנטה ברברה, אמר כי דיווחים על כרישים שנצפו בחופים המקומיים אינם נדירים.

תקיפות כרישים קטלניות הן נדירות בארצות הברית, ולרוב מעורבים בהן כרישים מסוג עמלץ לבן. התקיפה הקטלנית אמש התרחשה כמעט שנתיים אחרי שכריש תקף אדם באותו החוף בדיוק. באוקטובר 2010, צעיר בן 19 נהרג, אחרי שהותקף וננשך בזמן גלישה. הכריש אף משך אותו אל מתחת לפני המים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully