וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב תלונות משפחתו: מאבטח הוצב מחוץ לבית לפיד

13.3.2013 / 16:21

מאבטח לא חמוש של משמר הכנסת הוצב מחוץ לביתו של יו"ר "יש עתיד" בתל אביב בשל תלונות על הטרדות. בלשכת לפיד סירבו להגיב. בתוך כך, ממשיך לפיד להתעקש על דרישותיו במו"מ

צילום: ניב אהרונסון, אבי כהן, דניאל בוק; עריכה: מיכאל ברגמן; קריינות: אביב אברמוביץ'

מאבטח לא חמוש של משמר הכנסת הוצב היום (רביעי) בפתח ביתו של יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד. המאבטח הוצב לאחר שמשפחתו של לפיד התלוננה בפני משמר הכנסת על הטרדות מהן היא סובלת בזמן האחרון. בהתאם לשיקול דעתו של קצין הביטחון של המשמר, ניתן לשלוח מאבטחים לביתו של חבר כנסת שחש מאוים, וכך נעשה במקרה זה. בלשכתו של לפיד סירבו להגיב לדברים.

מאבטח מחוץ לביתו של יאיר לפיד, מרץ 2013. מאל בנאוליאל
לא חמוש. המאבטח שהוצב היום מחוץ לביתו של לפיד, לבקשת המשפחה/מאל בנאוליאל

גם מחוץ לביתו לא נהנה לפיד מאווירה אידיאלית בימים האחרונים, ובעקבות המבוי הסתום אליו הגיע המשא ומתן הקואליציוני, גורמים בליכוד אמרו בצהריים כי "אם בשעות הקרובות לא תהיה פריצת דרך במשא ומתן בין המפלגה לבין יש עתיד, ויו"ר המפלגה לא יירד מדרישותיו המופרזות, ראש הממשלה יתחיל בשיח בזק עם המפלגות החרדיות", כדי להכניסן לקואליציה במקומו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאבטח מחוץ לביתו של יאיר לפיד, מרץ 2013. מאל בנאוליאל
ימים מתוחים ליו"ר "יש עתיד". המאבטח שהציב משמר הכנסת, היום/מאל בנאוליאל

גורמים ב"יש עתיד" אמרו בעקבות האולטימטום שהציבו אנשי הליכוד-ביתנו כי "המשבר הקואליציוני שאנו עדים לו כעת, אינו רק מאבק על תיקים. זהו קרב על דמותה של החברה הישראלית. ההתעקשות של יש עתיד על תיק החינוך נובעת מהעובדה שהדרך לשנות את פניה של המדינה עוברת בעיקר דרך התיק הזה". הם הוסיפו כי "הצגתה של יש עתיד כסחטנית היא עיוות האמת. יש עתיד הסכימה לרדת במספר התיקים המגיעים לה כדי להקטין את מספר שרי הממשלה". הגורמים הדגישו כי "יאיר לפיד לא יסטה מעקרונותיו והבטחותיו גם אם ייאלץ לשבת באופוזיציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully