וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר במכס עם 26 אלף יהלומים: "אין מה להצהיר"

12.3.2013 / 0:13

לאחר שנתפס בשדה התעופה בשובו מדובאי, טען אזרח רוסיה כי בסך הכל העביר את היהלומים – בשווי 162 אלף דולר - עבור חבר. הוא נתפס כשאחת מבודקות המכס "הבחינה באדם עצבני"

אזרח רוסיה שנשא במטען היד שלו שקיות ניילון שקופות שבתוכן 26 אלף יהלומים, ניסה את מזלו כשנעמד ב"מסלול הירוק" בשדה התעופה הבינלאומי בשרמטייבו שברוסיה. האיש, שהגיע בטיסה מדובאי, אמנם נעמד במסלול יחד עם הנוסעים שמצהירים שלא הביאו עמם סחורות שמחויבות במכס, אך כמובן שמטלטליו היקרים, ששווים עומד על לפחות 162 אלף דולר התגלו במהרה.

לדברי דוברת שירות המכס הפדרלי של רוסיה, "אחת מבודקות המכס הבחינה באיש, שנראה עצבני מאוד במהלך בדיקות מטען שגרתיות. הוא הצמיד בחוזקה שקית מתחת לזרועו. היא ביקשה ממנו שייתן לה לראות מה יש בפנים". לאחר שעוכב הסביר הנוסע, מובטל בן 37 מחבל דגסטן, כי הוא רק נשא את היהלומים עבור חבר. עדיין לא ידוע אם הוא יואשם בפלילים.

למרות התעוזה המרשימה של הנוסע, נראה כי בכל זאת מדובר ב"כסף קטן". בחודש שעבר התפעלו בעולם משוד יהלומים בשווי 50 מיליון דולרים בשדה תעופה בבריסל. שמונה שודדים חמושים בכלי נשק אוטומטיים עם חיישני לייזר גנבו משלוח יהלומים ממשאית ברינקס שהייתה על מסלול בשדה התעופה בבריסל – בשוד שארך רק שלוש דקות. יום לאחר מכן הצליחו שני שודדים חמושים לגנוב תכשיטים בשווי של כשלושה מיליון אירו מחנות יוקרה בלב פריז, ולהימלט מהזירה. "שני אנשים נכנסו לחנות 'פרינטמפס', הגיעו לקומה הראשונה, אל בוטיק התכשיטים, ודרשו שישימו להם בתיק את כל התכשיטים שעל המדף", סיפר דובר המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully