וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ישראלי ביקש מקלט מדיני ברשות הפלסטינית"

סוכנות הידיעות "מען" דיווחה כי אנדריי בנירון, בן 23 מחיפה, הסגיר עצמו לכוחות הביטחון הפלסטיניים בטול כרם וביקש לקבל מקלט מדיני זמני עד שימצא דרך לעזוב את ישראל

אזרח ישראלי הסגיר את עצמו היום (שני) לכוחות הביטחון הפלסטיניים בטול כרם וביקש לקבל מקלט מדיני בשטחי הרשות הפלסטינית בגדה המערבית. כך דיווחה סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען". על פי הדיווח, אנדריי בנירון בן ה-23 הסביר ל"מען" כי ברצונו לקבל מקלט מדיני זמני והגנה, עד שימצא דרך לעזוב את ישראל.

בנירון סיפר כי עלה מרוסיה לישראל לפני שני עשורים ומאז התגורר עם אמו בחיפה. לדבריו, הוא נאבק כדי לשרוד מבחינה כלכלית בישראל. הוא תיאר את חייו כ"קשים". הרשות הפלסטינית סירבה להגיב לידיעה ב"מען", אך מקורות של סוכנות הידיעות אמרו כי הרשות תעביר את בנירון ליחידת הקישור של צה"ל.

לפני כחודשיים דיווח אתר החדשות המצרי "אל-אהראם" כי ערבי-ישראלי שהסתנן למצרים דרך מעבר טאבה, נעצר על ידי השלטונות בסיני ונחקר על ידי הפרקליטות בעיר נואיבה. לפי הדיווח, הנסמך על מקורות ביטחוניים בכירים במעבר טאבה, העצור הוא אחמד דעיף, בן 33, שעבד כטבח והתגורר בתל אביב. עוד דווח כי דעיף סיפר בחקירתו כי נמלט מישראל "משום שלא חש שם בטוח" וכי ביקש מקלט מדיני במצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully