וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד: "למה אי אפשר לגמור את המשא ומתן כבר?"

המשא ומתן הקואליציוני עדיין לא הסתיים, ובינתיים נראה שיו"ר יש עתיד ממהר להיכנס לתפקידו החדש כשר. "כמה זמן לוקח לבחור אפיפיור?", התלוצץ לפיד בעמוד הפייסבוק שלו

צילום: דרור פיקלני, דניאל בוק, עומר מירון; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד התייחס היום (ראשון) למשא ומתן הקואליציוני שצפוי להגיע היום או מחר לסיומו. "לילה אחרי לילה נמשך המשא ומתן, מתח, עצבים, כולם על הקצה, העייפות הופכת להיות גורם מכריע, כל חמש דקות יש ספין חדש. למה אי אפשר לגמור את זה כבר? כמה זמן לוקח לבחור אפיפיור?", התלוצץ לפיד בעמוד הפייסבוק שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מתח, עצבים, כולם על הקצה". לפיד הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבוקר התייחס לגיבוש הקואליציה גם יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט. "הרוח טובה ואני אופטימי", אמר בנט, שצפוי להתמנות לשר התעשייה, המסחר והתעסוקה, לוואלה! חדשות וציין כי בזמן הקרוב תהיה ממשלה. אחר הצהריים בשעה 15:00 צפויים נציגי הליכוד-ביתנו, יש עתיד והבית היהודי לחדש את המגעים ביניהם.

בינתיים, הישיבה האחרונה של הממשלה הנוכחית החלה ללא שרי ש"ס אלי ישי, אריאל אטיאס, משולם נהרי ויעקב מרגי. הארבעה, שמפלגתם לא תכנס לקואליציה, לא הגיעו לישיבה, אך מלשכתם נמסר שלא מדובר במחאה. מלשכתו של ישי נמסר כי הוא מאחר לישיבה, אך ישתתף בה בהמשך. מלשכת אטיאס נמסר כי השר לא מגיע לישיבות שאין בהן עניינים אופרטיביים. לדברי אנשי לשכתו, מדובר בישיבה אחרונה ואין בה חשיבות ולכן השר לא הגיע. גם שני השרים האחרים לא הגיעו, אך כאמור, לדברי גורמים בתנועה לא מדובר במחאה.

בישיבת הממשלה התייחס ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להישגי הממשלה הנוכחית ולאתגרי הממשלה שתקום. "ככל הנראה זו תהיה הישיבה האחרונה של הממשלה הזו", אמר נתניהו בפתח הישיבה. "אני מבקש להודות לשרים ולשרות על העבודה המצוינת שלהם במהלך ארבע השנים האחרונות. אלה היו ארבע שנים של עשייה רצופה, של הצבת יעדים והשגת יעדים. אני חושב שבפרספקטיבה של זמן, הממשלה הזו תיזכר כאחת הממשלות שהשיגה יותר הישגים כמעט מכל ממשלה אחרת בתולדות מדינת ישראל".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully