וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייג נעלם בכנרת בסוף השבוע: "חשש כבד לחייו"

קובי דוד

10.3.2013 / 12:08

לאחר שלושה ימי חיפוש אחר גבר שנעלם בשעה ששט בסירת גומי בכנרת, למשטרה אין קצה של חוט. "לא ברור היכן טבע", אומרים בכוחות החיפוש, "בתנאים הנוכחיים, סיכוי קלוש ששרד"

כוחות השיטור הימי ושוטרי תחנת טבריה נכנסו הבוקר (ראשון) ליום החיפושים השלישי אחר הנעדר, תושב מרכז הארץ בשנות החמישים לחייו. במשטרה מתקשים לאתר את האזור בכנרת בו ככל הנראה טבע הנעדר, בעת ששט עם סירת גומי בסוף השבוע האחרון.

"סרקנו את הכנרת לאורכה ולרחובה", סיפר מפקד השיטור הימי, רב פקד אילן שוורץ, בשיחה עם וואלה! חדשות. "יש חשש כבד לחייו של הנעדר מאחר ולא ברור לנו היכן הוא טבע. יש קושי לאתר את המיקום המדויק בו הוא ככל הנראה איבד שליטה בתוך המים וטבע. מה גם שאנחנו טרם איתרנו את סירת הגומי עליה שט".

מפלס הכנרת ממשיך לעלות. עידן חיון, ג'יליס
"בטמפרטורה הנוכחית של המים וברוחות העזות שהיו בסוף השבוע קיים סיכוי קלוש לשרוד"- רפ"ק שוורץ/ג'יליס, עידן חיון

לדבריו, מדובר במקרה טביעה ראשון השנה, עוד בטרם נפתחה עונת הרחצה באופן רשמי. "רק בחודש הבא תפתח עונת הרחצה באופן רשמי. וכבר לצערנו אנחנו נאלצים להתמודד עם מקרה טביעה ראשון. חשוב מאוד שכל אדם ובמיוחד דייגים חובבים יצטיידו בחגורת הצלה שמצילה חיים. במקרה המדובר חגורת הצלה הייתה מונעת אסון".

בסוף השבוע האחרון הוזעקו כוחות השיטור הימי אל חוף גופרה, בצד המזרחי בכנרת. על פי העדות שמסר חברו של הנעדר עולה כי האחרון יצא בשעת לילה מאוחרת בסירת גומי לדוג בכנרת. משלא חזר לאחר זמן ממושך, החליט חברו לחפשו ובמקביל להזעיק את כוחות החילוץ.

עשרות שוטרים ומתנדבים פתחו בסריקות אחר הנעדר, בין היתר גם הוזנק מסוק של חיל האוויר שסרק את הכנרת לאורכה ולרוחבה, אך כל הניסיונות עלו בתוהו. "בטמפרטורה הנוכחית של המים וברוחות העזות שהיו בסוף השבוע קיים סיכוי קלוש לשרוד", הסביר רב פקד שוורץ, "אנחנו מעריכים כי החיפושים עלולים לקחת זמן. נעשה הכול על מנת לאתרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully