וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי מת במהלך שהות עם יצאנית בתאילנד

במלון בפטאייה אותרה גופת האיש, כבן 57. לדברי הצעירה התאילנדית שהייתה עמו, הם הספיקו רק להתגופף לפני שהישראלי נרדם. "הוא נחר בקול ואז נדם", סיפרה. הערכה: מת מדום לב

גבר ישראלי נמצא בלילה שבין חמישי לשישי בחדר בית מלון בפטאייה שבתאילנד, כשהוא ללא רוח חיים. גופת הגבר, בן 57, אותרה בחדר בקומה הרביעית של מלון "סוטאס קורט" בעיירת הנופש הפופולרית אשר נמצאת כ-150 ק"מ דרום מזרחית לבירה בנגקוק.

המשטרה המקומית דיווחה כי באותה שעה הייתה בחדר יחד עם הישראלי צעירה תאילנדית בת 25 שעובדת בתור "מלצרית" בבר סמוך. היא זו שהזעיקה את המשטרה למלון, שם נמצא הגבר עירום על המיטה ולפיכך עלה החשד כי השניים קיימו יחסי מין. החוקרים לא זיהו סימני אלימות על הגופה, ולא איתרו כל נזק או עדות לפריצה של החדר, כך שנשללת האפשרות לאירוע פלילי. הם העריכו, עם הגעתם לזירה – כי הישראלי מת כשעה מוקדם יותר.

מתחקור הצעירה עולה כי היא פגשה את הישראלי בבר שבדרום פטאייה, וכי היא שוחחה עמו במשך זמן מה. לדבריה, הוא שכנע אותה לעלות לחדרו ולקיים עמו יחסי מין. היא טענה שרק הספיקה להתגופף עמו לפני שנרדם. "הוא נחר בקול רם במשך כמה דקות ואז נדם", העידה. אז – לדבריה, היא הבינה שהוא אינו בין החיים וקראה למשטרה.

מבדיקת המשטרה עולה כי הישראלי שהה במלון מאז ה-17 בינואר, והוא היה אמור לעזוב את החדר בבוקר שאחרי השהות עם הצעירה התאילנדית. ההערכה בקרב החוקרים היא שהישראלי לקה בליבו ומת. הגופה הועברה לבית החולים על מנת לבצע נתיחה פתולוגית שתקבע באופן סופי את סיבת המוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully