וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד: ארבעה גברים אנסו תיירת בריטית במרפסת

הסטודנטית בת ה-20 נמצאה בוכה במרפסת בקומה השנייה של בניין בדרום המדינה. על פי החשד, הארבעה חטפו אותה בצאתה לבדה מפאב בעת שהייתה בגילופין. "היו לה שריטות על הגוף"

סטודנטית בריטית נאנסה על ידי חבורה של ארבעה גברים לאחר שנחטפה בצאתה מפאב בתאילנד, כך דיווחו היום (שני) כלי תקשורת בממלכה. על פי הדיווחים, המקרה אירע ביום שבת האחרון כאשר הסטודנטית בת ה-20 יצאה מפאב בעיר הדרומית נאקורן סרי טמראת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוטרים במרפסת הקומה השנייה שבה בוצע על פי החשד האונס/מערכת וואלה!, צילום מסך

השוטרים המקומיים סיפרו כי היא שהתה בפאב עם תייר מדרום אפריקה, ככל הנראה בן זוגה, אך בשל העבודה שהשניים היו בגילופין הם התבקשו לעזוב את המקום. בצאתה מן הפאב מצאה עצמה הצעירה לבדה. על פי הדיווחים, התוקפים שראו אותה לבדה בעודם נוסעים ברכב הובילו אותה למרפסת של בניין סמוך, שם ביצעו בה את זממם. היא נמצאה בזירת האירוע סמוך לשעה חמש לפנות בוקר.

ניטי בונג'אן, קצין משטרה תאילנדי שהופקד על חקירת האירוע, סיפר כי הצעירה שהתה בעיר במשך כשבועיים. "היו לה שריטות על הגוף והיא הובהלה לבית החולים לבדיקות מעבדה", הוסיף. "היא נמצאה בוכה במרפסת הקומה השנייה". על פי אחד הדיווחים, הצעירה היא תושבת סקוטלנד, שככל הנראה ביקשה לבלות את חופשת הסמסטר בתאילנד. לאחרונה היא הגישה בקשה לעבוד כמורה במדינה והמתינה לתשובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully