וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 80 דקר למוות את אשתו הקשישה בירושלים

9.3.2013 / 10:13

גופת האישה נמצאה בדירה במרכז העיר, כשלצדה בעלה פצוע באורח בינוני. הערכה: בין השניים פרץ עימות סוער במהלכו דקר הגבר את אשתו. עדיין לא ניתן לגבות ממנו עדות בשל מצבו

צילום עומר מירון, עריכה: רן מנחם

טרגדיה בירושלים: גופת אישה כבת 80 נמצאה הבוקר (שבת) בדירתה ברחוב בית יעקב שבמרכז העיר כשהיא דקורה. לידה נמצא בעלה, אף הוא כבן 80, כשהוא פצוע באורח בינוני. למקום הגיעו כוחות משטרה וזיהוי פלילי וכן צוות מגן דוד אדום. המשטרה בודקת חשד לפיו הבעל הוא שדקר את אשתו למוות. עוד נמסר כי הבעל פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים הדסה עין כרם בעיר. מדובר ברצח שלישי בתוך המשפחה בשבוע האחרון.

ככל שחלפו השעות התבררו עוד פרטים על המקרה הקשה שאירע לפנות בוקר סמוך לשוק מחנה יהודה. מחקירת המשטרה עולה כי בין שני בני הזוג הקשישים התגלע ויכוח קולני - שבעקבותיו, על פי החשד, נטל הבעל סכין מטבח גדולה, דקר את אשתו מספר רב של פעמים והביא למותה. לאחר מכן התקשר הגבר למוקד הרפואי אליו הם מחוברים, והודיע כי רצח את אשתו, ואף ניסה להתאבד. המוקד יצר קשר עם בנם של הקשישים וזה הגיע למקום והזעיק את המשטרה.

כוחות משטרה ורפואה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותה של הקשישה ופינו את בעלה כשהוא במצב בינוני להמשך טיפול. המשטרה מסרה כי החשד הוא לרצח וניסיון התאבדות וכי היא חוקרת את נסיבות המקרה. עקב מצבו הרפואי של הבעל עדיין לא ניתן לגבות ממנו עדות מסודרת. יצוין כי אלו הם נישואיה השניים של האישה.

בעל דקר למוות את אשתו בירושלים, רחוב בית יעקב, 9.3.13. מור שאולי
גופת האישה נמצאה הבוקר/מור שאולי

ביום רביעי בבוקר נעצר קשיש בן 83 מנתניה בחשד שדקר למוות את אשתו בת ה-75, במהלך ויכוח שפרץ ביניהם שבמהלכו אחז בחפץ חד ודקר אותה בכמה אזורים בגופה. חתנם של בני הזוג הגיע לדירה ומצא במקום את גופת האישה. הוא קרא לגיסו, בנם של בני הזוג, וזה הגיע למקום והזעיק את המשטרה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה של הקשישה.

מהחקירה עלה כי ככל הנראה בין הקשיש לרעייתו פרץ ויכוח על רקע כספי, שבעקבותיו דקר האיש את אשתו כשזו הייתה במטבח. לדבריו, הוא עשה זאת מתוך הגנה עצמית. גופתה נמצאה בלובי הכניסה לדירה. כשהחתן הגיע לביתו הוא מצא אותה בלובי הכניסה, בעוד הבעל ישב במיטתו. לפי ההערכות, האירוע קרה שעתיים לפני שגופת האישה נמצאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בעל דקר את אשתו בירושלים, רחוב בית יעקב, 9.3.13. מור שאולי
זירת האירוע בירושלים, הבוקר/מור שאולי

ביום שני רצח באזור מפרץ חיפה מאבטח בן 46, דב תגר, את בת זוגו, חטואלה קוזנייציוב, את בנה אלכס בן ה-17, את הס?פ??ר יוסף "סו?סו?" דב בן ה-52, שהיה כנראה ידידו והכיר בין השניים - ולבסוף להתאבד לנגד עיני השוטרים שדלקו אחריו. מסע ההרג נפתח בשעות הצהריים באותה דירה בשדרות ורבורג בקריית שמואל בה התגוררו תגר, קוזנייצוב ובנה. האם והבן נרצחו בדקירות סכין מרובות, והרוצח נמלט מהמקום. הגופות התגלו רק שעות מאחור יותר על ידי הוריו של תגר, שנזעקו למקום לאחר שנודעה להם מעורבותו ברצח השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully