וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח המשולש: הבן נדקר כשתיק בית הספר עדיין עליו

קובי מנדל

5.3.2013 / 21:31

מחקירת המשטרה עולה כי דב תגר הפתיע את בנה של חברתו בביתו, ודקר אותו למוות כששב מהלימודים. שכניה של האם חטואלה בחיפה סיפרו כי שמעו הזזת רהיטים, אך לא זעקות

אלכס קוזניצוב בן ה-17, שנרצח אתמול (שני) על ידי בן זוגה של אמו, דב תגר, נדקר למוות כששב לביתו בקריית שמואל שבחיפה מבית הספר בשעה 13:00, כאשר תיק הגב מונח עדיין על גבו - כך נודע לוואלה! חדשות. מחקירת הרצח עולה כי תגר הגיע בשעות הבוקר לבית האם, חטואלה, זמן קצר לאחר שבנה הלך לבית הספר, ודקר אותה למוות. סמוך לשעה 9:30 התקשר אחיה של קוזיניצוב לביתה, כדי להסיע אותה ללשכת העבודה לקבלת דמי אבטלה, אך היא לא השיבה לשיחה. כמה דקות לאחר שהבן אלכס שב לביתו, תגר רצח גם אותו. הוא תועד במצלמת אבטחה כשהוא עוזב את המקום בחופזה. שכנים סיפרו כי שמעו הזזת רהיטים בדירה בקריית שמואל, אך לא זעקות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חטואלה קוזניצוב ודב תגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוקרי היחידה המרכזית במחוז חוף מעריכים כי הרקע למקרי הרצח הוא קנאתו של תגר לחברתו. מהחקירה עולה כי הדבר התבטא בין היתר במקרים שבהם היא סירבה לאפשר לו להיכנס לדירתה בלילות, ולכן נהג ללון במכוניתו סמוך לדירתה. בחקירה התברר כי קוזניציוב הודיעה לבן זוגה כבר לפני כמה ימים על רצונה להיפרד ממנו, בתום היכרות של כשנה. בין השניים הכיר הספר דב יוסף, חברו של תגר, שנרצח ביריות על ידו במעלית בבניין משרדים במפרץ חיפה.

השניים תועדו במצלמות האבטחה של הבניין כשהם שותים קפה טרם הרצח ומשוחחים בלבביות. שוטרי תחנת ימ"ר חוף איתרו את תגר בקריית אתא, והתקרבו למכוניתו בזהירות כי ידעו שהוא חמוש. אחד הבלשים הצליח לשבור את דלת המכונית, ואז תגר ירה בעצמו באמצעות אקדחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully