וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורבגיה: גננת נתנה לילדים לטעום מדמה – ופוטרה

8.3.2013 / 18:12

הגננת הביאה לגן דגימת דם מבדיקה שעברה, שפכה אותו אל תוך צלחת ואפשרה לילדים לגעת בנוזל. כששאלו אותה איך להיפטר ממנו, היא הכניסה אצבע לפה והדגימה. "ההורים מזועזעים"

כל הורה שרושם את ילדו לגן חדש מקווה שהגננת תהיה מחנכת טובה לילדים ותספק להם סביבת לימודים עשירה, מעניינת ומגוונת. אלא שגננת אחת בנורבגיה הלכה צעד אחד רחוק מדי – שהוביל לפיטוריה.

הגננת, מהעיר סולה שבמערב המדינה הסקנדינבית, פוטרה השבוע לאחר שהציגה בפני הילדים הקטנים צלוחית עם דם מגופה. אם לא די בכך, היא אף אפשרה לילדי הגן לגעת בנוזל – ולטעום ממנו. את דגימת הדם הביאה הגננת מבדיקה שערכה כמה שעות קודם. כדי שהילדים יוכלו לחזות במחזה האדמדם בצורה טובה יותר, היא שפכה את הדם מהמבחנה אל תוך הצלוחית.

"הילדים שאלו אם הם יכולים לגעת בזה, והיא הרשתה להם", סיפרה מנהלת הגן אינגר ליסה סומה אנדרסן. לדבריה, "לאחר מכן, הם שאלו אותה כיצד להיפטר מהדם שעל אצבעותיהם. אז היא הכניסה את האצבע לפה, והילדים עקבו אחריה ועשו זאת". המנהלת סיפרה כי הורי הילדים המומים ומזועזעים מהמקרה.
אנדרסן ציינה כי הגננת, העובדת במקום באופן זמני, עברה בדיקות איידס וצהבת לאחר התקרית המבעיתה. תוצאות הבדיקות טרם התקבלו, אך הרשויות המקומיות מעריכות כי הסיכון להעברת מחלה כלשהי לילדים נמוך מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully