וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקת נמצאה ברכב גנוב, השמרטפית וצעירה נחקרות

24.12.2012 / 19:53

השמרטפית יצאה עם הצעירה שהכירה, לדבריה, יום קודם למרכז ירושלים ובזמן שנכנסה לאחת החנויות הרכב נעלם. המשטרה הקימה מחסומים ואיתרה את הרכב ובתוכו התינוקת בריאה ושלמה

מכונית שחורה מסוג מאזדה, ובתוכה תינוקת בת כמה חודשים, נגנבה על פי החשד הערב (שני) על ידי צעירה ברחוב הלל בירושלים. המשטרה איתרה את כלי הרכב ברחוב דב יוסף, כשהוא נטוש ובתוכו התינוקת בריאה ושלמה. הצעירה אותרה גם היא ונלקחה לחקירה. מהמשטרה נמסר כי נסיבות המקרה נחקרות.

האם נתנה את התינוקת למשמורת אצל שמרטפית חברה של המשפחה. הרכב אף הוא היה ברשות השמרטפית, שנמצאת אף היא בחקירה. מוקדם יותר סיפרה למשטרה כי אינה מכירה את הצעירה כלל. בהמשך טענה כי פגשה אותה אתמול ואירחה אותה בביתה לאחר שהתברר לה שאין לה היכן ללון.

מחקירת המקרה הערב עולה כי השמרטפית, שתיים מחברותיה וגבר נוסף יצאו משכונת שמואל הנביא בירושלים למרכז העיר כדי לקנות אוכל. השמרטפית, צעירה נוספת והגבר ירדו מהרכב וצעירה שלישית שהייתה ברכב נשארה עם התינוקת. כשיצאה השמרטפית מאחת החנויות ראתה שהרכב והתינוקת אינם, אז התלוננה למשטרה.

הצעירה נעצרה עם הרכב באזור גילה. בחקירתה טענה כי הרכב הפריע לתנועה ולכן החליטה לעשות סיבוב בעיר עד ליציאתם של השלושה מהחנות. היא הגיעה לאזור גילה היכן שמתגוררים הוריה. השמרטפית והצעירה שלקחה את הרכב ללא אישור נעצרו לחקירה. הגבר והאישה הנוספת ישוחררו בתוך זמן קצר.

לאחר התלונה על הגניבה, פתחו כוחות משטרה גדולים בסריקות לאיתור הרכב בסיוע חברת איתורן והקימו מחסומים באזורים שונים בעיר. לאחר זמן קצר אותר הרכב. המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully