וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע ברומניה: פעוטות אושפזו כשידיהם קשורות

סרטון מבית חולים לילדים עורר סערה במדינה. הפעוטות, הקשורים בידיהם וברגליהם, בוכים לעזרת הצוות הרפואי - ואלה מתעלמים. הורה: "ילדינו נקשרים כמו פרות ברפת"

צפו בילדים הקשורים ללולים

קשורים, בוכים, חסרי אונים: פעוטות בבית חולים לילדים ברומניה תועדו כשהם קשורים בידיהם וברגליהם ללול, כשהצוות הרפואי מתעלם מבכיים. לא ניתן לראות את פני הילדים בסרטון שפורסם באתר הסאן הבריטי, אך אפשר להעריך כי הם בני שנה עד שלוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התמונות הקשות התפרסמו לאחר שאימהות הילדים שאושפזו בבית החולים לילדים בוזאו דרשו מהתקשורת המקומית לחשוף את היחס הבעייתי לפעוטות המאושפזים. הסרטון עורר זעם רב ברומניה. בבית החולים טענו כי מדובר בילדים עם הפרעות נפשיות, אך הורים מקומיים ביטלו את טענותיהם: "זה לא נכון. הם עושים דברים כאלה לילדים כבר שנים", סיפר אחד. הורה זועם אחר סיפר כי "ילדינו נקשרים כמו פרות ברפת. זה לא בסדר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוקרים של השירות להגנת הילד החלו בחקירת המקרה. נשיאת המועצה המקומית, כריסטינל באגיו הבטיחה כי "האחראים ישלמו". לפני כשנה חשף עיתון "האינדיפנדנט" כי תינוקות שאושפזו בבית חולים בבוקרשט מתו מהזנחה של הצוות המטפל, לאחר שהורים לא הסכימו לשלם להם שוחד. על פי התחקיר, טיפול בתינוקות "לא משתלם" כשמנתחים ברומניה יכולים לקבל סכומים של מאות אירו בכדי שיסכימו לנתח. אסיסטנטים יכולים להשיג שוחד של פחות משליש מהסכומים שמקבלים המנתחים.


תיעוד מזעזע: האם עשתה קעקוע לבנה בן השלוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully