וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קייט מידלטון חשפה בטעות את מינו של התינוק?

6.3.2013 / 12:34

הדוכסית מקיימברידג' נפגשה עם קהל מעריצים ובתקשורת הבריטית דווח על פליטת פה שהייתה לה, לפיה היא ובעלה וויליאם מצפים לבת קטנה. התינוק צפוי להיוולד בחודש יולי

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

ייתכן שרעייתו של הנסיך וויליאם, קייט מידלטון, גילתה בטעות את מינו של התינוק שהיא נושאת ברחמה, ורמזה שיורש העצר של הכתר הבריטי הוא למעשה בת קטנה.

מידלטון, הידועה בתואר הדוכסית מקיימברידג', באה שלשום (שני) לעיר גרימסבי בצפון אנגליה, ובמהלך שיחה עם קהל גדול שבירך אותה שוחחה עם אחת הנוכחות במקום. כלי תקשורת בבריטניה דיווחו כי האישה הגישה למידלטון דובי-צעצוע, וכי הנסיכה החלה להשיב בתמורה: "תודה, אשמור אותו לבת...". לאחר מכן תיקנה הנסיכה: "אשמור אותו לתינוק שלי".

הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון. גרימסבי, מרץ 2013. רויטרס
הנסיכה קייט וקהל המעריצים הנרגש. פליטת הפה שהסעירה את הממלכה/רויטרס

מידלטון סיפרה לקהל הנרגש כי היא כבר מרגישה את בעיטות התינוק בבטנה. אחד הנוכחים אמר לה כי הוא מצפה להפיכתה למלכה, והיא השיבה: "אתה עלול לחכות עוד זמן רב".

פליטת הפה של הנסיכה זכתה לסיקור נרחב בתקשורת הבריטית והזינה את חרושת השמועות, הרחבה ממילא, לגבי בנם הבכור של וויליאם ומידלטון, שצפוי להיוולד בחודש יולי. דובר מטעם בני הזוג מסר כי לשניים אין תגובה לנושא. באופן מסורתי, מין התינוק של בני המלוכה נשמר בסוד עד יום הלידה עצמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully