וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל: המשטרה בודקת את תוכן המכתב נגד סער

6.3.2013 / 0:11

"אם נחשוב שיש לפתוח בחקירה נגד שר החינוך, נפנה ליועץ המשפטי לממשלה", אמר המפכ"ל, רב-ניצב דנינו, בהתייחסו לתוכן הדברים במכתב - חרף טענת המשטרה כי זהות הכותב זויפה

המשטרה איננה שוללת פתיחה בחקירה של תוכן המכתב המזויף שהופץ נגד שר החינוך גדעון סער. "אנחנו בודקים את הפרשה גם בהיבטים נוספים", אמר אמש (שלישי) מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, בהתייחסו לאפשרות שיש אמת בטענות החמורות שעלו במכתב נגד שר החינוך, חרף זיוף זהות העומד מאחורי המכתב. לדברי המפכ"ל, "אם נחשוב שיש לפתוח בחקירה נגד שר החינוך, נפנה ליועץ המשפטי לממשלה ונבקש אישור לעשות כן. עדיין לא סיימנו את הבדיקה ואנחנו עושים פעולות בעניין".

דנינו התייחס בדבריו גם לחקירת החשדות לקניית קולות במפלגת העבודה ואמר כי "רק אתמול הכניסו אותנו לתמונה לראשונה, אך נראה שסיפורים הסתובבו כבר זמן מה. מרגע שעשינו פעולות ראשוניות, ואחרי ההתייעצות עם היועץ המשפטי לממשלה, החלטנו לפתוח בחקירה". המפכ"ל הדגיש כי "החקירה בראשיתה ואני מבקש להזהיר - בואו לא נכתים שמות ונרשיע. שמעתי כל מיני שמות שעולים, אני מבקש לתת למשטרה לעשות את עבודתה".

המפכ"ל על חקירת השוחד: "עלינו לסיים אותה בהקדם". דניאל בוק
לא פוסל חקירת המכתב נגד שר החינוך. דנינו/דניאל בוק

המפכ"ל אמר את הדברים אמש בכנס לסיכום שנת 2012 במגזר הערבי. באירוע השתתפו חברי כנסת ערבים, ראשי רשויות ואנשי ציבור מהמגזר. הוא סיכם את השנה וציין כי "חל שיפור בנתוני הפשיעה, אך הדרך שלנו עדיין ארוכה". מנגד, יושב ראש ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל, מוחמד זידאן, אמר "כמעט לא עובר שבוע בלי מקרים של רצח ואלימות קשה במגזר. האוכלוסייה הערבית מודאגת. סטטיסטיקות זה חשוב, אבל יותר חשוב איך האזרחים מרגישים, והאזרח הבודד בחברה הערבית לא מרגיש את הביטחון האישי". הוא ציין כי "העברתי את רחשי הציבור הללו בפני המפכ"ל". ראשי מועצות ערביות נוספים קראו לתושבים "לשתף פעולה עם המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully