וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער על המכתב המזויף: "זו פגיעה שקשה לתאר"

28.2.2013 / 0:01

לאחר שהמשטרה קבעה כי המכתב שייחס לו מעשים בלתי הולמים עם עובדת "זויף בוודאות", התייחס השר גדעון סער עצמו לפרשה: "הימים האחרונים היו מאוד לא קלים לי וליקיריי"

צילום: באדיבות 'ערב ערב' באילת, עריכה: מיכאל ברגמן

לאחר שמפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, אמר אמש כי המכתב שנכתב לכאורה על ידי "מ.כ.", יועצת שר החינוך גדעון סער, זויף בוודאות, התייחס אתמול בערב (רביעי) סער עצמו לפרשה.

"אני רוצה להודות מעומק הלב לרבים מהיושבים פה, כמו גם רבים בציבור, על העידוד והתמיכה שהענקתם לי במהלך הימים האחרונים שהיו ימים מאוד לא קלים לי, ליקיריי ולאנשים נוספים שנפגעו. זו פגיעה שקשה לתאר. אני מייחל לכך שנגיע לימים שכבוד האדם יחזור להיות ערך מוגן, ערך תקף במדינת ישראל", אמר סער בבוועידת איגוד התאגידים העירוניים באילת.

ח"כ גדעון סער בטקס השבעת הכנסת ה-19, ינואר 2013. טלי מאייר
"מייחל לכך שנגיע לימים שכבוד האדם יחזור להיות ערך מוגן, ערך תקף במדינת ישראל". סער/טלי מאייר

"מ.כ." עצמה, שלכאורה כתבה את המכתב, כבר הכחישה כי כתבה את המסמך, המאשים את סער בקיום יחסים בלתי הולמים עמה. אתמול הודיע המפ"כל יוחנן דנינו כי מדובר במכתב מזויף, אך הודיע כי לא ברור עדייןמי עומד מאחוריו, ואם המניע לזיוף היה פוליטי או אישי.

אין זו הפעם הראשונה בה מנסים גורמים מסוימים לקשור את שמו של סער לעבירות מין. בעבר הופצו לא אחת שמועות לפיהן באגף החקירות נחקר חשד כזה, אולם הדברים התבררו כלא נכונים, וסער מעולם לא נחקר בחשד כזה.

המכתב המקורי הגיע למשרדי התנועה לאיכות השלטון, וחלק מתוכנו אף פורסם בכלי תקשורת שונים. המסמך, שנשלח בהעתקים לחברי מרכז רבים בליכוד, נכתב לכאורה על ידי יועצת של סער וחתום בראשי תיבות מ.כ. הוא מפרט חשדות לכאורה להתנהלות בעלת אופי מיני של שר החינוך, חלקם מהווים לכאורה עבירה פלילית. היועצת שחתומה לכאורה על המכתב אמרה לוואלה! חדשות כי היא לא מעורבת כלל בכתיבתו, וכי "התוכן שלו שקרי, והדברים המופיעים בו לא היו ולא נבראו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully