וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בדריסת זוג החרדים בניו יורק: "אסגיר את עצמי"

חוליו אסוודו אמר ממקום מסתורו כי לא ידע שמישהו נהרג בתאונה. הוא חשוד שפגע במונית שבה נסעו נחמן ורייזי גלויבר, בני 21, בדרכם לחדר הלידה. התינוק יולד ומת בבית החולים

חוליו אסוודו, תושב ברוקלין בן 44, החשוד בהריגתם של זוג הורים צעירים מברוקלין ובנם בתאונת "פגע וברח" בתחילת השבוע, הודיע כי הוא מתכוון להסגיר עצמו לרשויות בארצות הברית, אך הוא חושש לעשות כן – כך דיווח היום (שלישי) העיתון "ניו יורק פוסט". הוא הורשע בעבר בהריגה וריצה שמונה שנות מאסר. בקהילה החרדית דורשים להרשיעו בשלוש עבירות רצח.

זוג ההורים, נחמן ורייזי גלויבר, בני 21, עשו דרכם לחדר היולדות במונית, כשמכונית התנגשה בהם. המשפחה נמנתה על הקהילה החרדית בשכונת וויליאמסבורג. הילד שנשאה ברחמה גלויבר, שהייתה בחודש השביעי להריונה, לא שרד את התאונה ומת בתום הלילה בבית החולים. בראיון לתחנת טלוויזיה מקומית אמר אסוודו ממקום המסתור כי גילה שבני הזוג גלויבר נהרגו רק כשצפה בחדשות. "אני הולך להסגיר את עצמי. לבי יוצא אליהם. נטשתי את המקום וכשעזבתי לא ידעתי שמישהו נהרג", הסביר הנהג החשוד את צעדיו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה, בלילה שבין שבת לראשון בברוקלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

כלי תקשורת בארה"ב דיווחו כי הוא נעצר בשל נהיגה בשיכרות רק שבועיים לפני התאונה הקטלנית. ביום ראשון הוא נהג במכונית BMW שלווה מידידה, והתנגש בעוצמה במונית שבה נסעו בני הזוג גלויבר.

חבר שהכיר את אסוודו מבית הכלא סיפר ל"ניו יורק טיימס" כי החשוד הנמלט התקשר אליו לפחות ארבע פעמים מאז התאונה והביע חרטה. "הוא רוצה להסגיר את עצמו", אמר. לדברי החבר, אסוודו נהג במהירות גבוהה מפני שאדם אחר ירה לעברו מוקדם יותר.

עדכון ראשון: 15:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully