וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק: חסיד ואשתו נהרגו בתאונה בדרכם ללידה

3.3.2013 / 13:38

טרגדיה בקהילה החרדית בברוקלין: נתן ורייזי גלויבר עשו דרכם לחדר היולדות במונית, כשמכונית התנגשה בהם. נהג המונית נפצע קל, התינוק יולד במהלך מאמצי ההחייאה - אך לא שרד

טרגדיה בקהילה היהודית בניו יורק: זוג מהקהילה החסידית בשכונת וויליאמסבורג שבצפון ברוקלין שעשה לפנות בוקר (ראשון) את דרכו לקראת לידת בנם השני, מצאו את מותם בתאונה מחרידה. בני הזוג נתן ורייזי גלויבר יצאו לבית חולים במונית מביתם בשכונה. מחקירה ראשונית עולה כי במהלך הנסיעה, נהג ברכב מסוג BMW התנגש במונית בחוזקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכב מסוג ב-מ-ו התנגש במונית בחוזקה. זירת התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתוצאה מהפגיעה, המונית התנגשה במשאית שחנתה במקום ונמחצה. האישה עפה מהחלון, נמחצה מתחת למשאית ומתה במקום. הבעל שנלכד במונית נפצע באורח אנוש ומת מפצעיו בבית החולים "בית ישראל". נהג המונית נפצע באורח קל, ככל הנראה בזכות כרית האוויר שהצילה את חייו.

במהלך ניסיונות ההחייאה של האישה יולד התינוק והועבר לבית החולים. במשך שלוש שעות ניסו הרופאים בבית החולים להילחם על חייו והוא הוכנס לאינקובטור, אך בסופו של דבר גם הרך הנולד לא שרד את התאונה. על פי הפרסומים, נהג הרכב שהתנגש במונית ברח מהמקום ולאחר זמן קצר הוא נתפס ונעצר. על פי החשד הוא נהג בגילופין ונסע במהירות מופרזת בשטח העירוני.

לפניות לכתב: sben72@walla.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully