וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בסיביר: להקת זאבים טרפה ילד בן 10

אמו של הילד, שהיה בדרכו לבקר את אחיו, מצאה את בנה על גדת אגם אסיי, כשעל גופו סימני נשיכה. לצד הגופה התגלו עקבות של בעל חיים. הרשויות ממעטות בפרטים על המקרה המבעית

מוות מצמרר ברוסיה: כלי תקשורת בקראסנויארק, העיר השלישית בגודלה בסיביר, דיווחו בימים האחרונים על מקרה שמזכיר סרטי אימה או סיפורים מסמרי שיער. לפי הדיווחים, ילד בן 10 סיים את חייו בדרך מזוויעה במיוחד – הוא נטרף על ידי להקת זאבים. בינתיים ממעטים גורמי החקירה לגלות פרטים על התקרית המבעיתה.

להקת זאבים הרגה שומר בגן החיות. שוודיה. 18.6.2012. רויטרס
סימני נשיכות התגלו על גופת הילד. להקת זאבים/רויטרס

לפי אתר החדשות "פראבדה", המקרה אירע על גדות אגם אסיי, סמוך לכפר הנושא שם זהה. ביום חמישי האחרון קיבלו רשויות אכיפת החוק בקראסנויארק מידע לפיו ילד בן 10 נמצא על גדות האגם כשלגופו פצעים הנראים כנשיכות של בעל חיים. לצד הגופה התגלו סימני עקבות השייכות לבעל חיים – זאב או כלב.

על פי הפרסומים ברוסיה, הילד הותקף בשעה שהיה בדרכו לביתו של אחיו. למרבה הזעזוע, מי שמצאה אותו הייתה אמו. כשהבחינה כי לא שב הביתה שעות ארוכות, יצאה האם לחפש אחריו, ולאחר זמן מה גילתה את גופתו לצד האגם. הרשויות בסיביר ממשיכות בחקירה במטרה לקבוע באופן סופי איזה בעל חיים הביא למותו של הילד, ומעתה ייאלצו תושבי המקום לנקוט משנה זהירות כאשר ייצאו מביתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully