וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך פתר ג'יימס בונד את תעלומת התנין המבהיל

מרצה מהעיר רדינג נתקף בהלה כשהבחין שוב ושוב בזוחל האימתני שוחה בנהר תמזה. מומחים פקפקו בסיפור, עד שהתברר כי מדובר דווקא בתנין - גם אם לא בתנין אמיתי

ריצ'רד סמית, מרצה מהעיר רדינג באנגליה, הבחין כמה פעמים בקיץ האחרון בתנין שוחה בנהר תמזה, לא הרחק מבית מגוריו ומהמקום שבו הוא נוהג לרכוב על אופניים. "סיפרתי על כך לאנשים בחנות הדיג", סיפר סמית ל"טלגרף" הבריטי, "גם המוכר אמר שהוא ראה ברבור גדול נטרף במים".

לדברי סמית, כשיצא פעם אחת לרכיבה, הוא הביט מקרוב וראה שאכן מדובר בזוחל האימתני: "התקרבתי, וראיתי שזה תנין. הוא היה באורך של מטר וחצי. ירדתי מהאופניים ורצתי לעברו, אבל הוא נעלם. רצתי כ-50 מטרים נוספים לאורך הנהר, אבל הוא לא היה שם". מומחים הטילו ספק בסיפור, שכן תנינים אינם נפוצים באנגליה.

בסוף השבוע נפתרה התעלומה בזכות תושב מקומי, מייקל לו, שאישר כי מדובר בתנין – גם אם לא בתנין אמיתי. הוא גילה שמדובר באביזר מהסרט "חיה ותן למות", מסדרת ג'יימס בונד, שבו נראה השחקן רוג'ר מור חוצה נהר על גבם של תנינים.

(הסצינה המקורית מהסרט "חיה ותן למות", 1973)

לדברי לו, האביזר נשמר בסירה שעגנה באי בנהר תמזה, על-ידי איש צוות שעבד בכמה סרטי ג'יימס בונד ואינדיאנה ג'ונס. ככל הנראה, ה"תנין" נסחף מהאי בשיטפון - וגרם לבהלה האחרונה.

שון פוגט, ממרכז התנינים בעיר וויטני, אמר כי לא סביר שתנינים יוכלו לשרוד במים הקרים של אנגליה. "הרבה פעמים שואלים אותנו לגבי תצפיות מהסוג הזה", אמר. "אני חושב שאנשים נותנים יותר מדי חופש לדמיון שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully