וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא במדידת האלכוהול: שתה פי 5.4 מהמותר - ונהג

תושב בת ים שרישיונו נשלל נעצר ליד נתניה בחשד שנהג בשכרות ופגע בארבעה כלי רכב. שוטרים ותיקים באגף התנועה אמרו כי לא זכור להם מקרה כה קיצוני של נהיגה תחת השפעה

עובר כל גבול: נהג בן 34 נעצר אתמול (שבת) בכביש 2 סמוך למחלף בית ינאי לכיוון דרום כשאחוז האלכוהול בדמו עומד על פי החשד על 1,305 מ"ג - פי 5.4 מהמותר בחוק. עוד התברר כי במהלך הנסיעה פגע על פי החשד הנהג, תושב בת ים, בארבעה כלי רכב, ובהם רכב אספנות. מחקירה ראשונית עולה כי במהלך נהיגתו הפרועה הוא זגזג ועבר מנתיב לנתיב. שוטרי אגף התנועה מיחידת משטרת התנועה הארצית באזור השרון עיכבו אותו והוא נלקח לחקירה. בשיחה עם וואלה! חדשות אמרו שוטרים ותיקים באגף התנועה כי לא זכור להם מקרה קיצוני כל כך של נהיגה בהשפעת אלכוהול.

בחודש שעבר נעצר נהג בן 27 מקריית חיים לאחר שניסה להימלט משוטרים אשר ביקשו לערוך לו בדיקת שכרות. הנהג התעלם מהוראות השוטרים לעצור את מכוניתו בצד הכביש ופתח בנסיעה מהירה, תוך חציית רמזורים אדומים וסיכון עוברי אורח. לאור מחסומים שהקימה המשטרה באזור, נטש הצעיר בשלב מסוים את רכבו ופתח במנוסה רגלית עד שנתפס ונעצר. בבדיקת השכרות שנערכה, נמצאה בדמו של הצעיר כמות אלכוהול הגדולה פי חמישה מהכמות המותרת על פי חוק. כמו כן עלה, כי הנהג מעולם לא הוציא רישיון נהיגה.

לאחרונה הוציאה עמותת אור ירוק משחק מחשב הממחיש את הסכנות שבנהיגה בשכרות. המשחק כולל שאלות טריוויה הקשורות בבטיחות ובהשפעות האלכוהול על הנהיגה כולל נתונים סטטיסטיים, משחק סימולטור נהיגה הממחיש את הירידה בתפקוד לאחר שתיית אלכוהול, משחק משעשע שבו נדרש המשחק לשלוט בדמות שיכורה בהליכה, במהירות התגובה ועוד. כל פעולה במשחק זה מתוגברת גם במסרים והסברים מלאים על אודות השפעת האלכוהול על יכולת הנהיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully