וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "סגן מזכ"ל חיזבאללה נפצע בפיצוץ שיירה בסוריה"

27.2.2013 / 13:08

הצבא הסורי החופשי הודיע כי סגנו של נסראללה, נעים קאסם, נפגע יחד עם גנרל סורי בפיצוץ מטעני חבלה שהופעלו נגד שיירה בה נסע, בדרך מלבנון לסוריה. לא ברור מה מצב השניים

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל

סגן מזכ"ל חיזבאללה, השייח' נעים קאסם, נפצע אתמול (שלישי) בפיצוץ שיירה ביטחונית בה נסע מלבנון לסוריה, באזור העיירה ג'דידה יבוס שבגבול בין המדינות. צבא סוריה החופשי הודיע כי קאסם, סגנו של חסן נסראללה, נפגע מפיצוץ של השיירה שהייתה בדרכה חזרה מפגישה ביטחונית חשובה בלבנון, ולצדו נפגע גם הגנרל דוררם, מפקד הפעולות הצבאיות באזור המערבי בצבא אסד. לא ברור מה מצבם של השניים.

סגן מזכ"ל חיזבאללה נעים קאסם. AP
על פי הדיווח, נפגע על ידי המורדים. נעים קאסם/AP

בחשבון הטוויטר הרשמי של הצבא הסורי החופשי נמסר שגדודי דרע אם-שאם תקפו אתמול בשעה 09:00 את השיירה, השייכת לחיזבאללה ובה היו גם קצינים סוריים אחרים. השיירה התפוצצה לחלוטין באמצעות מטעני חבלה שהוטמנו מראש בדרך הראשית שבין דמשק לבירות. כמו כן, הצליחו אנשי האופוזיציה לתעד את האירוע, אך התיעוד טרם הופץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תיעוד: פיצוץ שיירה בה נפצע לכאורה סגנו של נסראללה.
רגע הפיצוץ של השיירה בה נסע קאסם, לכאורה, בתיעוד שהפיצו המורדים

אמש אישרו גורמים בכירים המקורבים לחיזבאללה את הפרסום לפיו מזכ"ל הארגון, חסן נסראללה, מאושפז בבית חולים בטהרן בשל "בעיות בריאותיות" - כך דיווחה סוכנות הידיעות הטורקית אנאטוליה. לדברי מקורות המקורבים לארגון, נסראללה נקלע לפני כמה ימים למצוקה רפואית, הועבר לבית חולים בשכונות הדרומיות של ביירות (א-דאחיה), ומשם הוטס לאירן, דרך שדה התעופה הבינלאומי בעיר.

לדברי המקורות, מצבו הבריאותי של נסראללה יציב, אך הוא עדיין שוהה בטהרן. המקורות לא ציינו מתי בדיוק חלה. כמו כן, לא אומתו הדיווחים כי מדובר במחלת הסרטן. מאוחר יותר חיזבאללה הכחיש את שפורסם בכלי התקשורת וטען כי נסראללה "בבריאות טובה" וכי הוא "לא עזב את לבנון לשום מקום".

עוד בנושא
דיווח טורקי: ”נסראללה אכן חולה, הוטס לטיפול רפואי בטהרן”
נסראללה איים: ”אם נותקף, נחשיך את ישראל”
חיזבאללה: הטענה שביצענו את הפיגוע בבורגס - השמצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully