וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: הצעירה מאשדוד היא לא אלכסנדרה הנעדרת

27.2.2013 / 10:11

בדיקת די.אן.איי נוספת שערכו חוקרי המשטרה, ובמסגרתה השוו את דגימת הצעירה לזו של מי שמוכרים כהוריה, הוכיחו התאמה מלאה, ופסלו את האפשרות שמדובר במי שנעדרת כבר 19 שנה

הצעירה החרדית מאשדוד אינה אלכסנדרה ברנדט, הנעדרת מזה 19 שנה – כך הוכיחה בדיקת די.אן.איי נוספת שערכה המשטרה, ושתוצאותיה התפרסמו הבוקר (רביעי), במסגרתה השוו החוקרים את בדיקת הדי.אן.איי של הצעירה לזו של מי שמוכרים כהוריה הביולוגיים. חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה מצאו התאמה מלאה בין החומר הגנטי של שני ההורים לזה של הבת. אתמול התפרסמו תוצאות בדיקת הדי.אן.איי שנערכה לצעירה מאשדוד ואשר הושוותה לאחותה של אלכסנדרה ברנדט, לאחר שאמה טענה כי הצעירה מאשדוד היא בתה.

אתמול סירבה אמה של אלכסנדרה, שנראתה בפעם האחרונה כשהיא בת 10, לתת דגימת רוק שממנה ניתן להפיק דגימת די.אן.איי ולבצע התאמה במאה אחוזים. במשטרה הביעו תסכול מהמבוי הסתום אליו הגיעו חוקרי הפרשה, אך היום כאמור הצליחו למצוא פתרון לתעלומה. "המשפחה זרקה אבן לבאר, והתקשנו להוציא אותה. כל הניסיונות לפזר את הערפל האופף את הפרשה לא צלחו", אמר אתמול גורם בכיר במשטרה המעורה בחקירת המקרה. היום, כאמור, נמצא הפתרון, ונשללה האפשרות כי הצעירה היא אכן אלכסנדרה.

אלכסנדרה (סשה) ברנדט, נעדרת. חטיבת דובר המשטרה
לא נמצא פתרון לתעלומת ההיעדרות. אלכסנדרה ברנדט/חטיבת דובר המשטרה

תחילת הפרשה ב-24 בנובמבר שנת 1994, אז יצאה אלכסנדרה מבית הספר ברמת גן לצד אחותה. היא נראתה בפעם האחרונה בגן ציבורי בעיר. במהלך השנים נחקרו בני אדם רבים, כולל בני משפחתה, שעלו ארצה רק שנתיים לפני ההיעלמות המסתורית, אולם דבר לא עלה בידי החוקרים כדי להביא לסיום התעלומה. במהלך השנים סיפר אורן קורידו, שהורשע במעשי פדופיליה, כי אנס ורצח את הילדה, אולם גרסתו נבדקה והתברר כי הוא בדה אותה.

בתחילת השבוע פנתה האם למשטרה וטענה כי ראתה באשדוד צעירה בעלת דמיון נדיר לבתה. הצעירה הכחישה כי היא בתה, אך ניאותה לתת דגימת רוק למשטרה. בראיון לערוץ 10 לפני כמה ימים אמרה האחות, לילך טליה, כי "אימא שלי הסתכלה עליה, וישר זיהתה ואמרה שאין לה שום ספק שזו היא". לדבריה, כדי לוודא שאינה טועה, בדקה האם סימני היכר נוספים שהיו לאלכסנדרה - ולדבריה, הבחינה שגם האישה אותה זיהתה כאלכסנדרה הייתה שמאלית כמו בתה.

עוד בנושא
האם שטענה שהצעירה היא בתה הנעדרת סירבה לתת דגימת דנ”א
היום יוכיח הדי.אן.איי: זו מי שנעדרת כבר 19 שנה?
אחותה של אלכסנדרה ברנדט: ”99.9% שזו היא”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully